"Мовні квоти" повернули українську на радіо і ТБ - Костинський

Укрінформ
Державна політика щодо введення квот, що реалізується з 2016 року, повернула українську мову в ефіри телеканалів і радіостанцій.
На цьому наголосив член Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Сергій Костинський під час пресконференції в Укрінформі.

“Політика державного протекціонізму призвела до реальних результатів — до створення великої кількості нових пісень, передач та фільмів саме українською мовою. За 3 роки українська мова тотально повернулася в ефір телеканалів і радіостанцій, а українська пісня отримала потужний розвиток і сталу ротацію в ефірі радіомовників”, - сказав Костинський.

Він нагадав, що у травні ц.р. Нацрада провела соціологічне дослідження щодо ставлення українців до змін у національному телерадіоефірі за 3 роки. За результатами дослідження, близько 80% опитаних надають перевагу українській як основній мові теле- та радіоефіру. Близько 60% підтримують політику державного протекціонізму щодо збільшення українського та україномовного контенту в ефірі вітчизняних телеканалів та радіостанцій. Близько 50% українців позитивно оцінюють зміни в українській музичній індустрії внаслідок впровадження квот на україномовну музику.

Як зазначив продюсер телеканалу “М 2” Роман Муха, державний протекціонізм був єдино правильним рішенням, тому що він призвів до величезних змін. Через 3 роки після введення квот телеканал отримує 6-7 відеокліпів кожного тижня, тоді як 3 роки тому мали тільки 1 кліп, що було недостатньо, аби канал вижив. Тобто виробництво відеокліпів в 6 разів збільшилось, і якість їх теж значно зросла.

Читайте також: ТРК "Маяк" оштрафували за порушення мовних квот

“В середньому за місяць канал одержував 30 кліпів — тобто 10% нового контенту. А за рік - більше 300 кліпів. Тобто кількість української музики за ці 3 роки значно зросла. І це стимулювало зростання учасників ринку аудіомузичного мистецтва. За моїми підрахунками, введення квот залучило в музичну індустрію близько 100 тисяч людей по всій країні — аранжувальників, музикантів, звукові студії, світлове обладнання тощо. Тобто введення квот — це колосальні зміни не тільки в культурі, а і в структурі зайнятості”, - підкреслив продюсер.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-