Укрпошта зриває передплату на друковані видання - НСЖУ

Укрпошта зриває передплату на друковані видання - НСЖУ

Укрінформ
Редактори місцевих та національних газет стурбовані тим, що досі не розпочалася передплатна кампанія на 2020 рік, яка традиційно стартує з середини вересня.

Про це повідомляє у середу пресслужба Національної спілки журналістів України.

"Редактори та Національна спілка журналістів України звинувачують менеджмент Укрпошти в тому, що, намагаючись провести конфліктне рішення щодо підвищення тарифів на послуги, поштовий монополіст зумисне зволікає зі стартом передплатної кампанії", - йдеться у повідомленні.

Як зазначає директор ТОВ "Обрії 1919" (Харківська обл.), секретар НСЖУ Костянтин Григоренко, передплата традиційно розпочиналася 15 вересня, а іноді й на початку місяця.

"На Харківщині всі необхідні договори з обласними дирекціями видавці уклали, але нам їх не повертають. І каталогів на передплату в районних відділеннях Укрпошти немає. Думаю, це пов’язано з очікуванням наказу Мінінфраструктури про підвищення тарифів на доставку преси. Укрпошта, а точніше її очільник пан Смілянський, сподівається, що нові тарифи таки затвердять. Хоча видавці категорично проти підвищень, що не підтверджуються економічними розрахунками. Таке звернення від Національної спілки журналістів надійшло і до Президента, і до Кабміну, і до Мінінфраструктури", - наголосив Григоренко.

На його думку, затягування старту передплатної кампанії позначиться на рівні передплати на періодичні видання. Адже читачі хочуть зробити передплату сьогодні – коли ще немає великих платіжок за комунальні послуги, що зазвичай нараховуються в зимовий період зі стартом опалювального сезону. "У черговий раз Укрпошта підставляє газетярів, тож говорити про надійне партнерство, на жаль, не доводиться", - додав Григоренко.

Читайте також: Укрпошта ввела експрес-доставку до США

Голова НСЖУ Сергій Томіленко висловив солідарність із колегами та розділяє їхнє занепокоєння з приводу затримки передплатної кампанії.

"Це загрожує тим, що редакції можуть не добрати свої тиражі. Через непартнерське ставлення Укрпошти, що проявлялося і в несвоєчасній доставці газет до читачів, і постійному й необґрунтованому підвищенні цін на свої послуги тощо, газетярі вже й так зазнали чималих збитків у попередні роки, зокрема і втратили тиражі. Ситуація з доступом українців до преси є надзвичайною і однозначно потребує втручання нового уряду", - підсумував Томіленко.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-