МОЗ допоможе фармвиробникам з клінічними дослідженнями та реєстрацією ліків

МОЗ допоможе фармвиробникам з клінічними дослідженнями та реєстрацією ліків

Укрінформ
У Державному експертному центрі МОЗ України вперше в країні відкрито сервісний центр, де надаватимуть послуги фармацевтичним виробникам, які хочуть зареєструвати ліки в Україні або провести клінічні дослідження.

Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.

Під час брифінгу, присвяченого відкриттю сервісного центру, заступник міністра охорони здоров’я України Роман Ілик сказав, що це перший приклад в Україні, коли державна експертна установа перейшла на сервісний формат роботи з компаніями.

«В Україні триває докорінна трансформація системи охорони здоров’я. Ми переходимо від застарілої радянської системи до моделі, що орієнтується на пацієнта та медичні послуги, які він отримує. Важлива складова цієї системи - доступ до широкого вибору якісних, ефективних та безпечних ліків. Сподіваємося, що відкриття сервісного центру і перехід до зручної та прозорої моделі співпраці, яку він пропонує, сприятиме тому, що в Україну прийдуть інноваційні ліки, які необхідні нашим пацієнтам», - зазначив Ілик.

Директор Державного експертного центру МОЗ України Тетяна Думенко наголосила, що робота сервісного центру пришвидшить процедуру реєстрації, а також забезпечить абсолютно новий підхід до взаємодії між виробниками ліків і державою.

«Із заявниками з усіх питань працюють оператори, забезпечуючи однаковий для всіх та абсолютно прозорий процес. Кожен з експертів Державного експертного центру, які раніше мали приймати документи у виробників, тепер мають додатково 45 годин на місяць для проведення експертизи. Таким чином ми швидше надаватимемо висновок та рекомендацію щодо реєстрації для МОЗ», - сказала Думенко.

Читайте також: В Україні зареєстрували нові ліки від раку

На брифінгу також наголошувалося, що сервісний центр - це новий формат роботи держави з компаніями-виробниками ліків. Через сервісний центр надаватимуться всі послуги Державного експертного центру та «Єдиного вікна» МОЗ для компаній та фізичних осіб. Відкриття сервісного центру у 2,5 раза збільшило кількість робочих годин, протягом яких компанії можуть отримати послуги та консультації.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-