АМКУ попередив понад дві тисячі київських аптек через "неправильні" вивіски

АМКУ попередив понад дві тисячі київських аптек через "неправильні" вивіски

482
Ukrinform
2 300 аптечних закладів Києва отримали обов'язкові для розгляду рекомендації Київського тервідділення АМКУ щодо розміщення на фасадах інформації, що сприймається як вказівка на рівень цін.

Про це Укрінформу повідомили в юридичній компанії ADS Legal Group.

"62 суб'єкти господарювання, до складу яких входять 2300 аптечних закладів, отримали обов'язкові для розгляду рекомендації від Київського тервідділення АМКУ щодо припинення дій, які містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції у вигляді поширення інформації, що сприймається споживачами як вказівки на рівень цін, або іншої ознаки ціни на фасадах", - йдеться в повідомленні.

Так, тервідділення АМКУ здійснило дослідження щодо наявності в діях низки суб'єктів господарювання ознак порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції у вигляді поширення аптечними закладами інформації, що має вказівки на рівень цін або іншу ознаку ціни, зокрема: «Аптека низьких цін», «Аптека низьких ц...», «Аптека низьких :) :) :) », «Аптека низьких ...», «Аптека низьких АНЦ», «Низькі ціни», «Соціальна аптека», «Соціальний проект», «Копійка», «Фарма копійка», «Дитячі товари - дитячі ціни», «ОПТ ТОРГ», «Аптека склад», «Економ аптека», «Доступні ціни», «Найкращі ціни», «Аптека оптових цін», «Аптека відмінних цін», «Аптека правильних цін» на території України.

Як вказує тервідділення АМКУ, під час дослідження було проведено опитування покупців лікарських засобів щодо сприйняття ними інформації, яка розміщується на фасадах (зовнішніх поверхнях будинків) аптечних закладів.

За результатами опитування встановлено, що вищенаведена інформація переважною більшістю споживачів сприймається як така, що вказує на рівень цін в аптечному закладі та впливає на намір споживача придбати лікарські засоби саме в цих аптечних закладах, а не в аптечних закладах, на фасадах яких розміщено лише вивіску «Аптека».

Крім того, як зазначає орган комітету, розміщення суб'єктами господарювання на фасадах аптечних закладів інформації, що має вказівки на рівень цін або іншу ознаку ціни, свідчить про порушення пункту 161 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів), а також може надавати таким суб'єктам господарювання неправомірні переваги у конкуренції.

Читайте також: Аптечному бізнесу готують нові "правила гри": МОЗ розкрив подробиці

З огляду на це, Київське тервідділення АМКУ надало 62 суб'єктам господарювання обов'язкові для розгляду рекомендації припинити подібні дії. Аптеки (близько 2300 по всій Україні) мають привести зовнішнє оформлення у відповідність до вимог законодавства, а також усунути причини виникнення порушення і умов, що йому сприяють.

Рекомендації відомства оприлюднені на сайті АМКУ.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>