Укравтодор озвучив приблизну вартість проїзду платною дорогою - 06.03.2018 15:22 — Новини Укрінформ
Укравтодор озвучив приблизну вартість проїзду платною дорогою

Укравтодор озвучив приблизну вартість проїзду платною дорогою

1112
Ukrinform
Вартість проїзду концесійною дорогою в Україні буде однозначно дешевшою, ніж у Євросоюзі. 

Ціна проїзду не повинна бути вищою за десять євроцентів.

Про це розповів в.о. глави Державного агентства автомобільних доріг ("Укравтодор") Славомір Новак в інтерв'ю РБК-Україна

«Звичайно ж, в Україні проїзд буде дешевшим, ніж у ЄС. У Євросоюзі вартість проїзду варіюється від 10 до 30 євроцентів. Я вважаю, що в Україні вартість проїзду концесійною дорогою не повинна бути вищою, ніж 10 євроцентів», - розповів Новак.

За його словами, на цьому етапі Укравтодор уже готовий оголошувати конкурс з пошуку інвестора на будівництво першої платної дороги в Україні.

Читайте також: Рада ухвалила закон про будівництво платних доріг

«Ми запропонували зміни. Комітет Верховної Ради з питань транспорту прийняв від нас проект з необхідними змінами. Як відомо, 27 лютого цей закон було ухвалено Верховною Радою 233 голосами. Приміром, ми прописали у змінах необхідний механізм державних компенсацій приватному інвесторові у разі, якщо не буде забезпечено мінімально необхідний трафік руху автомобілів, який би дозволив інвесторові окупити свої витрати. Без гарантії такої компенсації у концесійний проект не зайде жоден приватний інвестор. Після ухвалення цього законопроекту ми готові оголошувати конкурс з пошуку концесіонера. Проводитимемо переговори. Концесія - це завжди переговори, а не тендер», - підкреслив Новак.

За словами керівника Укравтодору, першим проектом із залученням приватних інвесторів повинно стати будівництво концесійної дороги Краковець - Львів. 

«Є ще декілька інших проектів концесійних доріг, які ми повинні оцінити. Приміром, будівництво біля Львова паралельної дороги траси Київ - Чоп. Що стосується траси Біла Церква - Київ, то її перевагою є велика інтенсивність руху. Тому цей проект може бути цікавим для концесіонера», - розповів він.

Як відомо, 27 лютого Верховною Радою було ухвалено закон, який дозволяє запустити у країні механізм будівництва концесійних доріг. 

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>