Рада ухвалила закон про будівництво платних доріг - 27.02.2018 19:03 — Новини Укрінформ
Рада ухвалила закон про будівництво платних доріг

Рада ухвалила закон про будівництво платних доріг

2506
Ukrinform
Верховна Рада ухвалила закон, спрямований на вдосконалення законодавчого врегулювання будівництва та експлуатації автомобільних доріг загального користування державного значення на умовах концесії.

За ухвалення за основу та в цілому відповідного законопроекту № 6766 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері будівництва та експлуатації автомобільних доріг" проголосували 233 депутати при мінімально необхідній кількості в 226, повідомляє кореспондент Укрінформу.

Ухваленим законом вносяться зміни до законів «Про концесії», «Про концесії на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг», «Про автомобільні дороги», «Про джерела фінансування дорожнього господарства України, «Про відчуження земельних ділянок інших об’єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності».

Читайте також: Hyperloop в Україні: в Омеляна анонсували сенсацію

Зокрема, передбачається, що на умовах концесії можуть передаватись для будівництва та експлуатації дороги загального користування державного значення. Водночас після прийняття рішення щодо будівництва та експлуатації автомобільних доріг, які можуть бути надані у концесію, забороняється органам виконавчої влади вчиняти будь-які дії щодо надання земельних ділянок, передбачених для будівництва та експлуатації цих автомобільних доріг, у користування чи/та у власність громадян чи юридичних осіб. При цьому рішення щодо проведення концесійного конкурсу приймає Кабінет міністрів України, в якому, зокрема, зазначається технічні параметри автомобільної дороги, базові фінансові показники надання автомобільної дороги в концесію, граничний строк, на який надається концесія, граничний розмір компенсацій концесіонеру, маршрут альтернативного безоплатного  проїзду. 

Передбачено, що Кабінет міністрів визначає максимальний розмір плати за разовий проїзд автомобільними дорогами, побудованими на умовах концесії, який сплачується з урахуванням рівня інфляції. Концесійні платежі зараховуються до державного бюджету України і використовуються відповідно до порядку спрямування коштів державного дорожнього фонду.

Автомобільні дороги або їх ділянки, згідно з законом, відносять до розряду платних лише за умови їх суттєвого удосконалення та забезпечення альтернативного проїзду транспортних засобів безоплатними автомобільними дорогами, довжина автомобільних доріг (їх ділянок), що забезпечує альтернативний безоплатний проїзд транспортних засобів, не має перевищувати більш ніж в два рази довжину платної автомобільної дороги. 

У разі, якщо відчужується частина земельної ділянки для будівництва, капітального ремонту, реконструкції та обслуговування доріг, мостів, естакад та об'єктів, необхідних для їх експлуатації, можливість раціонального використання решти її площі за цільовим призначенням визначається власником і за вимогою власника відчуженню підлягає вся земельна ділянка. Рішення відповідного органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про викуп земельної ділянки інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, для будівництва, капітального ремонту, реконструкції та обслуговування доріг, мостів, естакад та об'єктів, необхідних для їх експлуатації має необмежений строк дії.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>