Нацрада оголосила попередження телеканалу Рабіновича

Нацрада оголосила попередження телеканалу Рабіновича

817
Ukrinform
Національна рада з питань телебачення та радіомовлення застосувала санкцію оголошення попередження до телеканалу News Network (ТОВ «НЬЮС НЕТВОРК») за порушення мовлення у дні жалоби та дні пам’яті.

Відповідне рішення Нацрада ухвалила під час засідання 2 листопада, повідомляє кореспондент Укрінформу.

Провівши позапланову перевірку, Нацрада виявила, що ліцензіат не дотримався вимоги Правил ведення мовлення на теле - і радіоканалах у дні трауру (скорботи, жалоби) та дні пам’яті. Згідно з вимогами, телерадіоорганізації зобов’язані поширювати мінімум раз на дві години в ефірному часі інформацію про день пам’яті. На телеканалі News Network інформацію про День пам’яті з нагоди 80 років з дня початку Великого терору було поширено лише чотири рази на добу (00:00,  09:00, 12:00, 12:10). Мінімальна їх кількість має становити 12 поширень, тобто один раз на дві години.

У зв’язку з цим Нацрада оголосила попередження телеканалу News Network, вказавши на неприпустимість порушень чинного законодавства у подальшому.

Читайте також: Нацрада зменшила штраф телеканалу «Вінтаж»

За даними сайту «Ефірне телебачення та радіомовлення в Україні», News Network є столичним недержавним супутниковим інформаційним телеканалом, який розпочав мовлення у березні 2015 року внаслідок ребрендингу «Рабинович-ТВ». На сьогодні News Network разом із телеканалами O-TV і Jawish News 1 входить до медіахолдингу народного депутата від «Опозиційного блоку» Вадима Рабіновича. Зокрема нардеп володіє 50% статутного капіталу ТОВ «НЬЮС НЕТВОРК».


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-