Під санкції РНБО потрапили РБК, ТНТ і "НТВ-Плюс"

16.05.2017 12:24 977

Під економічні санкції Ради національної безпеки і оборони потрапили такі великі російські засоби масової інформації, як «ТВ Центр», РБК, ВГТРК, «НТВ-Плюс», «Звезда», ТНТ, РЕН, ОТР.

Про це свідчить список юридичних осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції), опублікований на сайті Глави держави.

Зокрема, серед інших ЗМІ під санкції потрапили “ТВ Центр”, ЗАТ «РОСБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ» (РБК), «Всеросійська державна телевізійна і радіомовна компанія» (ВГТРК), телевізійний канал «Рен ТВ», телерадіокомпанія збройних сил РФ «Звезда», телевізійний канал «Рен ТВ», АТ «ТНТ-ТЕЛЕМЕРЕЖА» (ТНТ), «Общественное телевидение России» (ОТР).

Санкції запроваджуються на три роки і передбачають:

1) блокування активів - тимчасове обмеження права особи користуватися та розпоряджатися належним їй майном;

2) зупинення виконання економічних та фінансових зобов’язань;

3) обмеження або припинення надання телекомунікаційних послуг і використання телекомунікаційних мереж загального користування

Як повідомляв Укрінформ, Президент України Петро Порошенко ввів в дію рішення РНБО від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”.

При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання не нижче першого абзацу на «ukrinform.ua» — обов’язкові. Цитування і використання матеріалів у офлайн-медіа, мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди "ukrinform.ua". Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.

© 2015-2017 Укрінформ. Усі права застережені.

Дизайн сайту — Студія «Laconica»
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-