У Миргородській громаді розвивають велоінфраструктуру

У Миргородській громаді розвивають велоінфраструктуру

Децентралізація
Укрінформ
У Миргородській міській громаді, до якої входить 37 населених пунктів, розвивають велорух для забезпечення мешканців і туристів як зручним і екологічним транспортом, так і здоровим дозвіллям.

Про це йшлося під час навчального онлайн-візиту в Миргородську громаду, організованого «U-LEAD з Європою» повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Треба створити умови, щоб пересуватися по місту було безпечно і комфортно. Ми хочемо створити якісну інфраструктуру в Миргороді, а тоді розвивати її в усій громаді, в першу чергу - між населеним пунктами, де відстані складають 3-5 км", - зазначив голова громади Сергій Соломаха.

Начальниця відділу муніципальних ініціатив, інвестицій та енергоменеджменту Миргородської громади Тетяна Усик наголосила, що невеликі міста України - традиційно "велосипедні". Адже ландшафт тут рівнинний, відстані недалекі, а забезпеченість громадським транспортом часто незадовільна. Крім того, в пандемічні часи велосипед дозволяє природним чином дотримуватися соціальної дистанції.

У популярності велотранспорту в місті переконалися, провівши підрахунки. Виявилося, що через найжвавіше перехрестя Миргорода за годину проїхало 497 велосипедистів (з них 35% - жінок, 65% - чоловіків) - по людині кожні 7 сек. За нормативами, якщо інтенсивність велоруху перевищує 50 людей за годину, їх треба забезпечити відповідною інфраструктурою.

Наразі в Миргороді вже оснащено велодоріжками частину центральної вул.Гоголя. Загальна протяжність головної артерії міста - 7 км. Цьогоріч тут збираються прокласти 2,1 км велодоріжок. Враховуючи, що вони пролягатимуть з обох боків вулиці і матимуть по дві смуги кожна, облаштувати треба 8,4 км інфраструктури. Завдяки участі в грантовій програмі уряду Швеції минулого року було підготовлено проєктно-кошторисну документацію. Згідно з нею, на втілення проєкту необхідно 40 млн грн. У порівнянні з будівництвом і утриманням автомобільних доріг це небагато, наголошують в громаді.

Читайте також: Пірнівська громада планує стати екологічним центром Київщини

Утім, власних коштів на втілення амбітних програм місту не вистачає. Допомагають держава і область, а також міжнародні донори. Громада бере участь у різноманітних конкурсах і програмах, які дозволяють отримати фінансову підтримку для розвитку велоруху.

Миргородська громада ще з 2015 року почала активно працювати над створенням комфортних умов для пересування велосипедистів. Наразі тут складено і ухвалено депутатським корпусом стратегію розвитку велоінфраструктури до 2028 р. Розробляються туристичні веломаршрути до цікавинок сіл, які входять до складу громади. Проходять заходи, які популяризують велорух серед населення, зокрема молоді.

Програма для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку «U-LEAD з Європою» спільно фінансується ЄС та його державами - членами Німеччиною, Польщею, Швецією, Данією, Естонією та Словенією для підтримки України на її шляху до зміцнення місцевого самоврядування. U-LEAD сприяє прозорому, підзвітному та багаторівневому управлінню в Україні, яке відповідає потребам громадян та розширює можливості громад.

Фото: myrgorod.pl.ua, poltavawave.com.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-