У Запоріжжі поновили бетонування пілонів вантового мосту
Про це кореспонденту Укрінформу повідомили в Службі автомобільних доріг (САД) у Запорізькій області.
“Будівельні роботи на пілонах (споруда №10) були призупинені наприкінці 2013 року і дотепер не проводились. Бетонування пілонів було поновлено 10 серпня, попередньо мостовики змонтували нову опалубку”, - повідомили у САД.
Мостовикам залишилось забетонувати чотири захватки, загальною висотою 10,2 метри. Для цього буде використано близько 16 кубометрів бетону. Після завершення робіт висота пілонів вантового мосту сягатиме 166 метрів.
Довжина вантового мосту – 660 метрів. Він складається з окремих секцій, які монтуються за допомогою плавкрану “Захарій”. Відкрити верхову частину вантового мосту в Службі автодоріг, і в ОДА обіцяють вже до кінця 2021 року.
Як повідомлялось, Кабінет Міністрів ухвалив постанову, якою дозволив сплачувати наперед за матеріали для робіт на трьох флагманських проєктах “Великого будівництва”: Запорізького, Кременчуцького та Ямпільського мостів.
Запорізький міст — найбільший довгобуд країни. Історії будівництва мосту – 16 років. Це магістраль безперервного руху завдовжки понад 9 км, яка складається з шести транспортних розв’язок, у складі яких 27 штучних споруд, у тому числі два позакласні мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху.
У межах програми Президента «Велике будівництво» у 2020 році будівництво запорізьких мостів було відновлено. Загальна вартість проєкту – 11,9 млрд грн (з ПДВ).