На Волині навчали, як створити бренд громади

На Волині навчали, як створити бренд громади

Децентралізація
Укрінформ
На Волині для 50 об’єднаних тергромад провели семінар “Брендинг як засіб стратегічних комунікацій”, на якому вони дізнавалися, як бути впізнаваними і розвивати унікальність певної території.

Семінар було організовано радниками Волинського Центру розвитку місцевого самоврядування, який створений за підтримки Програми “U-LEAD з Європою” та Мінрегіоном, повідомляє кореспондент Укрінформу.

Щоб бути успішною, кожна громада визначає власний шлях розвитку, опираючись на особливості географічного розташування та ті ресурси, які є на її території. Для цього більшість об'єднань розробляє стратегію розвитку: визначає конкретні напрямки роботи на певний період, в результаті яких зміниться якість життя місцевих мешканців.

“Зараз діяльність місцевого самоврядування спрямована на те, щоб розвивати території в нових умовах, які сформовані завдяки реформі з децентралізації. З'явилося багато нових можливостей, відповідно - зобов'язань і відповідальності. Це природно, бо так і організовані розвинуті суспільства. Я закликаю використовувати ці можливості саме зараз, активно комунікувати, налагоджувати зв'язки і шукати шляхи для розвитку, щоб у майбутньому бути готовими до конкуренції з іншими громадами за ресурс і за фахові кадри. Для цього потрібно вивчати власні особливості та працювати у напрямку впізнаваності”, - розповів директор Центру Анатолій Пархом'юк.

Важливим етапом у розвитку громади є стратегічні комунікації, які дають можливість презентувати напрацювання ОТГ в інформаційному просторі і, створивши певний імідж, привабити потенційного інвестора чи донора вкладати кошти у розвиток конкретних територій.

"На сучасному етапі більшість голів громад дбають про вирішення нагальних інфраструктурних проблем: ремонт дахів, заміну вікон, ремонт доріг та багатьох інших. При цьому вони не призначають людину, відповідальну за комунікацію, втрачаючи через це хороші можливості прорекламувати певні напрацювання і заявити про себе хоча б у своєму регіоні, а також втрачаючи можливість залучити додаткові кошти на розвиток своїх територій у потенційних донорів”, - зауважила експерт ЦРМС із комунікацій Олена Кузьмич.

Щоб громада була впізнаваною, вона має розробити власний бренд, який би допоміг вирізнити її унікальність і виокремити територію з-поміж інших. Брендом можуть бути кількасотлітні храми, які відвідають потенційні туристи, органічна продукція чи особливий мед, який виробляють місцеві пасічники, а також відомі історичні постаті.

“Складовими бренду є розробка логотипу і створення короткого слогану або девізу бренду. Часто в громадах плутають герб громади із певними геральдичними символами та офіційно затвердженими кольорами, і логотип, який може бути досить вільної форми. Проте саме логотип легко наноситься на сувенірну продукцію та на вироби, які виготовляються саме на цій території. А це — реклама і впізнаваність”, - наголосила Кузьмич.

Читайте також: Представники з регіонів ознайомились з вінницьким досвідом управління фінансами

Чимало волинських громад, серед яких Дубівська, Смідинська, Любешівська, Боратинська і Заборольської ОТГ, уже розробили власні логотипи. На їх прикладах учасники семінару проаналізували певні переваги і недоліки елементів логотипів та доцільність використання кольорів.

“Важливо знати, що при створенні логотипу громади не центральна садиба має бути в центрі уваги. Логотип має об'єднувати усіх, хто входить до складу громади, тому варто показати це через, наприклад, певну кількість пелюсток у квітці, паростків чи стовбурів на дереві або людей, які взялися за руки. Таким чином є змога підкреслити, що в єдності - сила і що майбутнє твориться усіма разом у спільній роботі над покращенням життя”, - підкреслила експерт ЦРМС.

Також під час семінару відбулася практична сесія, на якій учасники створювали логотип громади. Вони мали змогу поекспериментувати з різними шрифтами та кольорами і порівняти їх із відомими брендами, логотипи яких знані у світі.

“У нашій громаді щойно завершилася розробка стратегії розвитку, і одним із заходів, прописаних у ній, є створення бренду. Цей семінар був дуже пізнавальним і цікавим, адже я дізналась, з чого починати створення бренду та на які деталі звертати увагу. В нас затверджено прапор і герб громади, при створенні яких ми спиралися на те, що в нас зелена громада, приваблива для туристів. Думаю, ми опрацюємо саме ідею з рослинним брендом”, - поділилася думками учасниця семінару, проектний менеджер Велицької ОТГ Олена Васильєва.

Програма «U-LEAD з Європою» фінансується спільно Європейським Союзом і державами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією й підтримує реформу децентралізації та її секторальні напрямки.

Фото: Ольга Шарута

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-