У Сєверодонецьку презентували бренд Луганської області

У Сєверодонецьку презентували бренд Луганської області

Фото
Укрінформ
У Луганській облдержадміністрації відбувся форум-презентація "Імідж Луганської області: від ідеї до сучасного бренду".

Про це повідомляє прес-служба ОДА.

"Побудова бренду Луганщини – це важливий фактор успішної діяльності для всіх сфер діяльності нашого регіону. Якою світ знає Луганщину? В найкращому випадку взагалі не знає, що таке Луганська область. У найгіршому – що Луганщина пов’язана з військовими подіями, з проведенням в області Операції об’єднаних сил. На жаль, такий негативний імідж впливає на залучення інвестицій. Тому для нас дуже важливо показати Україні та світовій спільноті, що Луганщина дійсно талановита, працьовита, має промисловий потенціал та розвинутий аграрний сектор", - наголосив, відкриваючи презентацію, заступник голови облдержадміністрації Юрій Клименко.

Над розробкою іміджу Луганської області протягом 9 місяців працювала робоча група за участі представників обласної адміністрації, міжнародних організацій, громадськості та науковців.

Під час розробки бренду були залучені експерти з брендингу та піару, також було широке публічне обговорення для виготовлення рекламного продукту.

Складовими бренду став слоган "Луганщина – привітна, різноманітна, моя", а також зображення найупізнаваніших символів регіону – байбака, коня та лисиці.

У Сєверодонецьку презентували бренд Луганської області

Яскравим проектом став календар із зображенням традиційного жіночого вбрання з 12 районів Луганської області, підконтрольних українській владі. Родзинкою став тревел-бокс – пристрій, що дозволяє переглядати 3D зображення найкращих краєвидів Луганської області в режимі віртуальної реальності.

Читайте також: Мінінформ привіз бренд Ukraine NOW у Лондон

У заході взяли участь заступники голови облдержадміністрації Юрій Клименко та Геннадій Іваненко, керівник Програми з відновлення та відбудови миру ПР ООН Віктор Мунтяну, радник ПР ООН з соціальної згуртованості та примирення Ганна Борова, директор Департаменту зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності Денис Денищенко, заступник директора Департаменту масових комунікацій - начальник управління стратегічних комунікацій Людмила Долгоновська, представники громадськості.

Фото: loga.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-