У школі Миколаєва розпилили невідомий аерозоль: евакуювали 400 дітей

У школі Миколаєва розпилили невідомий аерозоль: евакуювали 400 дітей

918
Ukrinform
У Миколаєві евакуювали 400 дітей із школи №6 через різкий запах, 32 учнів направлено в лікарняні заклади для обстеження – у них почервоніння очей.

Про це кореспонденту Укрінформу повідомила прес-секретар ГУ ДСНС України у Миколаївській області Ілляна Пацюк.

«21 травня надійшло повідомлення про те, що у будівлі школи, розташованій у Заводському районі Миколаєва, розпилено невідомий аерозоль із різким запахом. Зі школи евакуйовано близько 400 учнів. Попередньо 32 дитини направлено до лікувальних закладів з метою уточнення стану здоров’я - у них спостерігається почервоніння очей. Життю дітей загрози немає», - розповіла Пацюк.

Вона також зазначила, що на місці працює пересувна хіміко-радіологічна лабораторія, чергова зміна оперативно-координаційного центру та відділення Державного воєнізованого гірничо-рятувального загону ДСНС України. Наразі спеціалістами проведено відповідні заміри. Небезпечних речовин не виявлено. Роботи по обстеженню будівлі школи тривають.

Читайте також: Отруєння у Черкасах: троє дітей залишаються у лікарні

На місці працюють бригади швидкої медичної допомоги, співробітники поліції.

Як повідомляв Укрінформ, 8 травня під час шкільної лінійки у загальноосвітній школі №8 м. Черкаси учні 2-9 класів почали непритомніти, відчували нудоту. Загалом на заході перебувало 424 учні та 26 вчителів. З них було госпіталізовано 55 дітей та 4 дорослих (трьох вчителів та технічну працівницю), дванадцять осіб при цьому потрапили в реанімацію.

Поліція провадить кримінальне провадження за статтею про порушення санітарних правил.

Причини отруєння досі не встановлені. Черкаський обласний лабораторний центр МОЗ здійснив забір грунту, води, повітря у день інциденту, 8 травня. Проте лабораторні аналізи не показали критичного вмісту у повітрі і грунті жодних сполук, що могли би спричинити таку реакцію організму - у дітей та дорослих. У постраждалих спостерігалась токсична реакція на інгаляційний контакт з невідомою речовиною. Встановленням остаточних причин токсичної реакції займаються відповідні органи.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-