Перший львівський електробус подолав понад 300 кілометрів

Перший львівський електробус подолав понад 300 кілометрів

1600
Ukrinform
Електробус, випущений на львівському концерні "Електрон", подолав відстань від Львова до Кам`янець-Подільського (близько 320 кілометрів), щоб взяти участь у форумі екологічного транспорту.

Про це кореспонденту Укрінформу повідомили у прес-службі концерну.

"Після презентації на форумі електробус взяв на борт його гостей і покатав їх по старовинному місту. Пасажири оцінили переваги машини на електроакумуляторах: підвищений комфорт за рахунок низьких рівнів шуму і вібрації в салоні, зниження загальноміського шумового фону, відсутність шкідливих викидів в атмосферу",- зазначила керівник прес-служби Лідія Табаркевич.

Перший електробус концерн "Електрон" випустив наприкінці 2015 року. Торік машина вийшла на міський  маршрут і відтоді перевезла понад 250 тисяч пасажирів.

На одній зарядці електробус проїжджає 225 км з повним завантаженням в режимі міського маршруту. Як  розповів президент концерну Юрій Бубес, під час випробувань із частковим завантаженням салону машина долала 350 км. Однак, найважливіше, за його словами, те, що собівартість перевезень на електробусі Е191 в 10 разів нижча, ніж на аналогічній машині із дизельним двигуном. На його підзарядку потрібно до 6-7 годин. Акумулятори мають ресурс від 5 до 8 тисяч циклів заряд-розряд. Додатково може бути встановлено пантограф для зарядки батареї електробуса від тролейбусної контактної мережі. Кузов виконаний із нержавіючої сталі.

Читайте також: «Богдан Моторс» вироблятиме екологічні газові автобуси з двигуном Euro 5

Салон електробуса вміщує майже сто пасажирів. Для людей із обмеженими можливостями у ньому передбачена рампа, що встановлюється вручну, та місце в салоні, обладнане ременями безпеки. Рідинна система опалення (включаючи автономний обігрівач) та кондиціонери забезпечують оптимальний мікроклімат в салоні у будь-яку погоду.

Поки що в країні курсує один електробус. Проте серйозне зацікавлення лайнером на електротязі виявили столиця та Одеса.

Зараз електробуси виготовляють майже в 20 країнах, зокрема, у Польщі, Чехії, Китаї. Проте львівський електролайнер, який на 50 відсотків складається із вітчизняних компонентів, майже наполовину дешевший за імпортні аналоги.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-