КВУ назвав лідера “законодавчого спаму” у Раді - 19.09.2017 13:43 — Новини Укрінформ
КВУ назвав лідера “законодавчого спаму” у Раді

КВУ назвав лідера “законодавчого спаму” у Раді

1241
Ukrinform
Кожен другий законопроект Верховної Ради України є неякісним.

Про це заявляють в Комітеті виборців України.

"У середньому кожен другий законопроект ВР VIII скликання отримує негативні висновки Головного науково-експертного управління Верховної Ради (ГНЕУ). Так, зі 100 останніх законопроектів, щодо яких ГНЕУ було надано експертні висновки (червень-вересень), 57 отримали негативну оцінку управління. Їх було рекомендовано повернути на доопрацювання або відхилити", - наголошують в КВУ.

Серед причин негативних висновків - юридична недосконалість законопроекту (положення є нечіткими, внутрішньо суперечливими, нелогічними), суперечність законопроекту іншим законодавчим актам, відсутність потреби в прийнятті законопроекту тощо.

Читайте також: КВУ: Рада встановила рекорд: за три роки - 10 тисяч законопроектів

Загалом ГНЕУ було надано негативні висновки щодо 68% законопроектів «Батьківщини», зареєстрованих впродовж 2017 року (з 1 січня по 15 вересня). Із 60 ініціатив 41 було рекомендовано повернути на доопрацювання чи відхилити. У групи «Відродження» цей показник склав 65% (26 із 40 законопроектів отримали негативні висновки управління). Щодо інших фракцій показники наступні: «Самопоміч» - 64% неякісних законопроектів (40 із 62), “БПП” – 63% (91 зі 143), “Народний фронт» – 60% (63 із 105), “Опоблок” – 58% (20 із 34), Радикальна партія – 56% (31 із 55), “Воля народу” – 55% (19 із 34).

«Ці цифри вказують на низьку якість більшості законопроектів Верховної Ради. Наразі в парламенті немає дієвих фільтрів від законодавчого спаму. Для реєстрації законопроекту ініціатори мають дотриматися формальних вимог: зробити подання, написати пояснювальну записку тощо. Тоді як зміст законопроекту може бути фактично будь-яким. До прикладу, одним із останніх ГНЕУ було забраковано скандальний проект закону «про Отче наш» (передбачав відкривати сесійні засідання молитвою), як такий, що містить ознаки неконституційності», - зазначив голова КВУ Олексій Кошель.

Відповідно до ч. 2. ст. 103 закону «Про Регламент Верховної Ради України», зареєстрований та включений до порядку денного сесії законопроект при підготовці до першого читання в обов'язковому порядку направляється для проведення наукової експертизи.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>