Відомі імена найкращих маркетингових кампаній року

Відомі імена найкращих маркетингових кампаній року

Укрінформ

Відбулося нагородження найкращих маркетингових кампаній  на національному етапі відбору премії Effie Award. 

В приміщенні PMHUB провели десятигодинний марафон презентації кейсів фіналістів  премії Effie Award Ukraine та нагородили переможців. Генеральним партнером заходу є торгова марка Parimatch. 

«Ми, як міжнародна компанія підтримуємо комплексні проєкти на стику інноваційних технологій, креатива, data driven рішень», – сказала CEO Parimatch Наталя Гілевич.

Під час заходу визначили переможців у різних номінаціях: найбільш ефективний бренд,  найбільш ефективні маркетингове, інформаційні агентства та інші. Переможцем гран-прі став банк «Monobank». 

«Український маркетинг готовий змінювати міжнародний ринок. Це показали презентовані сьогодні кейси. Monobank здійснив революцію індустрії банкінгу, запропонувавши продукт в новій бізнес-моделі з прогресивними MarTech-рішеннями», – сказала представниця Parimatch пані Гілевич.

П’ятнадцять років поспіль кампанії маркетингових комунікацій, кращі рекламно-комунікаційні кейси боряться за престижну премію. 

Вперше за часи існування премії на заході показали кейси всіх фіналістів. 

Представники понад 20 кейсів з найбільш ефективними кампаніями поділилися інсайтами стосовно створення свого кейсу. Всі результати української програми включаються до міжнародного рейтингу ефективності Effie Index рекламодавців, агентств та брендів.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-