Як відкрити інтернет-магазин автозапчастин і не помилитися?

Як відкрити інтернет-магазин автозапчастин і не помилитися?

Укрінформ

Інтернет магазини запчастин приваблюють можливістю стабільного прибутку навіть у кризовий час. Поки вулицями та дорогами пересуваються авто, вони будуть потребувати ремонту та обслуговування. Це той фактор, що надає оптимізму. Але не слід сприймати бізнесову ситуацію занадто райдужно: конкуренція в привабливому сегменті дуже значна. Як увійти в число лідерів та запобігти помилок аутсайдерів? Розвовідають фахівці allzap.pro

Вибір напрямку та робота с клієнтом

У світі існує більше тисячі марок автівок. Звісно, охватити весь парк неможливо. Існує два різновиду інтернет магазинів:

  • мультібрендові;

  • монобрендові.

Перші акцентуються на 50-60 найбільш популярних в країні іномарках. Другі спеціалізуються тільки на конкретній марці.

Інтернет магазин відрізняється від звичайного тим, що спілкування продавця та покупця ведеться через спеціалізований сайт. Головна задача – зробити вибір запчастин зручним. В ідеалі так, як це здійснюється при прямому спілкуванні, тобто дати можливість швидко:

  • вказати марку, модель та модифікацію авто;

  • конкретизувати групу за призначенням;

  • отримати альтернативні варіанти та вибрати потрібні запчастини.

При цьому важливо пам’ятати, що не всі покупці мають досвід автомеханіків, тому важливо забезпечити професійну підтримку онлайн менеджерів.

Програмне забезпечення

Інтернет магазин має три основні складові:

  • CMS;

  • хостинг;

  • доменне ім’я.

Перший відповідає за управління контентом. Можливий варіант – розробка інтернет-магазину автозапчастин «з нуля», яка може коштувати декілька тисяч доларів та віднімати місяці на програмування та налаштування. Альтернативний, оренда SaaS-рішень, приваблює мінімальними фінансовими затратами та швидкістю запуску проекту в дію. До того ж, при оренді готової моделі «в комплексі» надаються послуги високоякісного хостинга, який гарантує швидкісну обробку будь-якої кількості запитів водночас.

Доменне ім’я рекомендують підбирати так, щоб воно повторювало назву магазину чи відповідало його направленості.

Постачальники запчастин та націнки

Для того, щоби пропонувати клієнтам запчастини, треба знати, де їх взяти. Знайти потенційних постачальників автозапчастин неважко. Слід звертати увагу на:

  • рівень цін та систему знижок для партнерів (в тому числі – наявність першого пільгового періоду);

  • термін поставки (наявність запчастин на складі) – чим коротше гарантується проміжок між оформленням заказу та отриманням, тим, логічно, більше довіри у клієнта;

  • вартість доставки;

  • можливість повернення неліквідної продукції.

Мінімальну націнку (5-30%) є сенс ставити на запчастини тих поставщиків, які формують не завжди низку ціну, але відповідально підходять до дотримання термінів поставки та можливості повернення товару. Середня націнка становить 30-40%. Максимальні націнки часто ставлять для ексклюзивних груп товарів.

Ефективність інтернет ресурсу

Навіть самий «продуманий» інтернет магазин мертвий, поки про нього не знають потенційні клієнти. Серед найбільш популярних методів просування:

  • SEO;

  • контекстна реклама;

  • реклама в прайс-агрегаторах;

  • соціальні мережі та таргетована реклама.

Пошукове просування (SEO) не дає швидкого результату, але при постійному та грамотному використанні дає можливість зайняти привабливі позиції в рейтингах пошукових систем, на які, як показує статистика, доводиться до 80% переходів на сайт.

Контекстна реклама використовується для отримання швидкого результату та оплачується тільки за реальні переходи на ресурс. Подібну політику мають і прайс-агрегатори – сайти, які пропонують порівняти вартість товарів від різних продавців.

В соціальних мережах просування може вестись з використанням груп, спільнот и т.п. Цікава таргетингова реклама, яка дозволяє підібрати аудиторію згідно з потрібними критеріями (стать, вік, соціальне становище). 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-