Директор фінансової компанії «Леогеймінг Пей» Альона Дегрік про платіжні вподобання українців у Новий рік

Директор фінансової компанії «Леогеймінг Пей» Альона Дегрік про платіжні вподобання українців у Новий рік

Укрінформ

Ось і скінчилися новорічні свята. Для ринку платіжних систем настав момент підвести підсумки споживчої активності українців. Своєю думкою про те, на що витрачали свої кошти українці в новорічні свята, поділилася голова ФК «Леогеймінг Пей».

Якій онлайн-грі віддають перевагу вітчизняні геймери?

Альона Дегрік: У першу чергу слід сказати, що дане поняття більше не відображає дійсність. Сьогодні в світі використовують термін «ігровий ентузіаст». Причина цього — розширення аудиторії онлайн-ігор. На даний момент користувачами онлайн-проектів є не тільки школярі, а й дорослі люди, для яких онлайн-ігри стали такою ж невід'ємною складовою життя, як сім'я, друзі, робота, навчання. Середньостатистичний користувач значно подорослішав, він готовий платити і з задоволенням користується перевагами онлайн-платежів.

За словами засновника ФК «Леогеймінг Пей», найбільш затребуваною для української аудиторії є онлайн-гра World of Tanks, яка розширює свою аудиторію користувачів за рахунок регулярних святкових івентів і сезонних знижок на внутрішньоігрове майно в преміум-магазині.

Крім цього, що ще привертає увагу українського ігрового ентузіаста?

Альона Дегрік: ігри, що продаються в найбільшому магазині цифрової дистрибуції Steam. З кожним роком все більше користувачів вибирає цю платформу, що особливо актуально в період великих розпродажів. І якщо пересічний український гравець не завжди може собі дозволити купити дорогі гри, то під час сезонних знижок (іноді до 80%) це стає можливим.

Глава ФК «Леогеймінг Пий» нагадала, що влітку минулого року онлайн-магазин додав гривню в список валют для придбання ігрового контенту, що значно збільшило доходи даного сервісу.

Як сильно змінюється рівень споживчої активності в різні пори року? Чи є зростання прибутку в святкові дні?

Альона Дегрік: Якщо говорити про топ наших послуг, то зростання прибутку в наявності. Відносно різниці — звичайно, вона присутня, після свят активність гравців значно падає (на 25-30%). Це не дивно, оскільки ми розуміємо, що в порівнянні зі звичайними днями в свята люди витрачають на порядок більше. Таким чином ми ще раз переконалися, що платежі в онлайн-іграх увійшли до повсякденного життя наших людей.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-