Нове рішення OneBox і Київстар об'єднало зв'язок і CRM
За даними Gartner, вже в 2018 році більш ніж трьома мільйонами працівників будуть управляти програми. Світовий досвід показує, що для автоматизації та зміцнення позицій компанії активно впроваджують CRM-системи. За даними Forrester Research, системи класу CRM дозволяють підвищити продуктивність мінімум на 10%.
«Як правило, другий крок після впровадження CRM-системи — інтеграція з IP-телефонією. Це дозволяє менеджерам обробляти звернення в рази швидше, підвищує якість обслуговування клієнтів та веде до зростання продажів», — говорить Максим Мірошниченко, технічний директор OneBox.
Київстар, як провайдер комплексних рішень для підвищення ефективності бізнесу, розробив з OneBox новий продукт в рамках нового напряму — партнерського каналу. «Партнерський канал дозволяє Київстар збільшити кількість контактів з В2В-клієнтами і створювати затребувані продукти для бізнесу», — говорить Олександр Стоянов, керівник по роботі з партнерами сегмента малих і середніх підприємств Київстар.
Спільний з OneBox продукт забезпечує оптимальну роботу бізнес-процесів, пов'язаних з телефонією: голосове меню, розподіл дзвінків, запис розмов, розпізнавання мови. «Ми свідомо йдемо на такі партнерства: вони дозволяють Київстар забезпечувати клієнтів всім необхідним „з одних рук“», — пояснює Стоянов.
Переваги рішення «CRM + IP-телефонія»:
- Зниження витрат на контроль якості роботи менеджерів call-центру — на 50%.
- Можливість контролювати роботу співробітників і управляти базою даних клієнтів.
- Можливість оцінювати ефективність реклами в різних каналах.
Дізнатися подробиці пропозиції і отримати детальну презентацію всіх можливостей автоматизації, підготовлену індивідуально, можна в контакт-центрі CRM OneBox і в партнерському каналі Київстар.
Контакти:
CRM OneBox
+38 (044) 332-93-25
sales@crm-onebox.com
Київстар
b2b_partners@kyivstar.net
https://kyivstar.ua
http://business.kyivstar.ua/ru/kr-620/b2b_partners