94 відсотки клієнтів СГ ТАС задоволені власним вибором страховика - 28.04.2017 14:12 — Новини Укрінформ
94 відсотки клієнтів СГ ТАС задоволені власним вибором страховика

94 відсотки клієнтів СГ ТАС задоволені власним вибором страховика

659
Ukrinform
У СГ ТАС завжди приділяли неабияку увагу питанню якості обслуговування клієнтів.

Намагаючись забезпечити всебічну страховий захист своїм страхувальникам, що повністю задовольняє їхні потреби і відповідає найвищим вимогам, страхова група «ТАС» силами власної служби контролю якості регулярно проводить опитування клієнтів по цілому переліку питань, що стосуються як рівня задоволеності споживачів наданими компанією послугами, так і виявлення очікувань клієнтів від свого страховика. І це приносить свої плоди, оскільки систематичний моніторинг потреб та очікувань клієнтів дозволяє оперативно виявляти проблемні моменти і вчасно усувати їх.

Протягом 2016 року спеціалістами служби контролю якості було опитано в цілому понад 80000 страхувальників з усіх регіонів України. Треба відзначити, результати моніторингу виявилися вельми цікавими і, безумовно, корисними для подальшого розвитку компанії. Зокрема, в ході опитування з'ясувалося, що 79% клієнтів при виборі страхової компанії орієнтуються в першу чергу на нецінові фактори: для таких страхувальників значно важливіше, наскільки надійний страховик, який рівень сервісу він забезпечує, якою репутацією користується і т. д. Крім того, результати моніторингу свідчать про те, що для страхувальників велике значення має такий фактор, як наявність персонального контакту з представником компанії. У той же час вартість договору страхування — розмір страхового платежу — є основним критерієм при виборі страхової компанії лише для 21% клієнтів.

Оцінюючи якість обслуговування в страховій групі «ТАС», більше 94% опитаних відзначили, що задоволені власним вибором страховика. Більш того, в ході розмови вони проявили зацікавленість не тільки в продовженні договору страхування, але і в придбанні нових продуктів компанії. Підтверджує цю тенденцію і статистика СГ «ТАС»: сьогодні кожні двоє з трьох страхувальників, що мають поліс «автоцивілки» від СГ «ТАС», додатково купують комплексний договір «Повний автозахіст», що забезпечує всебічну страховий захист на дорозі.

Як показали результати моніторингу, більшість клієнтів компанії налаштовані на тривале взаємовигідне співробітництво з СГ «ТАС»: для них важливо мати страховий захист саме від цього страховика, і вони ні в якому разі не хочуть його міняти. Так, більше 60% опитаних в процесі спілкування з фахівцями служби контролю якості СГ «ТАС» підкреслили, що хотіли б отримувати повідомлення про закінчення терміну дії укладеного договору страхування для його своєчасної пролонгації.

При цьому близько 87% клієнтів заявили про свою готовність рекомендувати СГ «ТАС» своїм друзям і близьким, оскільки впевнені в тому, що страховик їх не розчарує та забезпечить надання якісних послуг. У свою чергу, більше 72% опитаних страхувальників компанії відзначили, що воліли б на регулярній основі отримувати інформацію про нові продукти і програми СГ «ТАС», акції і т. д.

«Страхова група „ТАС“ — клієнтоорієнтована компанія, націлена на тривалу, багаторічну співпрацю зі страхувальником, — говорить голова правління СГ «ТАС» Павло Царук. — І ми дуже раді, що кількість наших клієнтів продовжує стрімко збільшуватися. Так, за нашою статистикою, майже 32% всіх договорів страхування, укладених протягом 2016 року, припали саме на нових клієнтів, які раніше не страхувалися в СГ „ТАС“. Систематичне отримання актуальної інформації „з перших вуст“ щодо очікувань наших клієнтів і їх вимог до страхування дозволяє нам бачити реальну картину, допомагає оперативно реагувати на виклики ринку, вдосконалювати свої страхові програми, пропонувати затребувані продукти і забезпечувати той рівень сервісу, який відповідає високим стандартам навіть найвимогливіших клієнтів».

Довідка:

Страхова група «ТАС» працює на вітчизняному страховому ринку більше 18 років. На сьогоднішній день продуктова лінійка компанії включає більше 80 страхових продуктів, в тому числі пакетних рішень для автовласників, власників майна, представників бізнесу. Компанія має розгалужену регіональну мережу і представлена у всіх областях країни. Щорічно СГ «ТАС» укладає більш одного мільйона договорів страхування.

Контакти:

03062, Київ, пр. Перемоги, 65

0 (800) 500-195

tas@tas-insurance.com.ua

http://www.tas-insurance.com.ua

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>