VOVK: Чому український одяг став популярніший за імпорт

VOVK: Чому український одяг став популярніший за імпорт

Укрінформ

За останні 3 роки, споживчий ринок України перевернувся з ніг на голову, порушуючи комфортний для імпорту баланс впливу в сегменті жіночого одягу. Справа навіть не в антипатії до фантазій обмінного курсу, хоча ціна питання завжди буде мати вагу в прийнятті кінцевого рішення. Річ у самому відношенні – принцип «бо це зараз модно» вже не діє, звільняючи з «полону» відомих на весь світ брендів одягу сотні тисяч українок. Які натомість знайшли гідну заміну в особі ні в чому не гірших українських виробників одягу.

Роздрібна мережа студій жіночого одягу VOVK – це не дочірня структура одного з гігантів індустрії моди, який акцентує увагу лише на своєму імені. Це самобутній проект з виключно українським корінням, який за досить коротку історію свого існування – бренду нещодавно виповнилося всього 4 роки, вже здійняв чимало галасу в хорошому сенсі цього слова.

Так за останній рік, з відносно скромного за своїми об’ємами виробника одягу, VOVK здобула право називатися лідером серед молодих українських брендів жіночого одягу за темпами свого зростання. Про що більш ніж красномовно свідчить динаміка розширення мережі, з якою наразі може конкурувати лише сектор FMCG – більш ніж двократне збільшення кількості студій в річному еквіваленті. Наразі їх кількість сягає 7 студій, об’єднуючи в єдину мережу, такі міста, як: Київ, Львів, Тернопіль та Полтава. Приблизно за тиждень, 14 квітня, до них приєднається студія в Кривому Розі, відкриття якої не завершує плани VOVK на 2016 рік – Київ, Одеса, Дніпропетровськ і це лише початок.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-