Якість роботи міжміського транспорту в Україні - під пильною увагою громадян - Урядовий контактний центр

Якість роботи міжміського транспорту в Україні - під пильною увагою громадян - Урядовий контактний центр

Укрінформ
Спектр звернень громадян на урядову телефонну "гарячу лінію" з питань транспортного обслуговування є дуже різноманітним

Спектр звернень громадян на урядову телефонну "гарячу лінію" з питань транспортного обслуговування є дуже різноманітним. Адже якість пасажирських перевезень міжміським транспортом залежить від багатьох складових, таких, як безпека проїзду пасажирів, регулярність перевезень і зручність розкладу руху, швидкість, культура обслуговування, і насамперед, технічний стан транспортних засобів. А комфортне і безпечне перевезення автомобільним транспортом безпосередньо залежить від стану доріг. Тож Прем'єр-міністр України Микола Азаров поставив завдання - до зими повністю завершити капітальний і поточний ремонт доріг та забезпечити безкомпромісний контроль якості його проведення.

Як повідомили УКРІНФОРМу в Управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), загалом з початку року на урядову телефонну "гарячу лінію" надійшло 1947 звернень з цієї тематики.

"Звернення громадян переважно стосувалися міжміського транспортного обслуговування, зокрема скасування руху транспортних засобів, зміни графіка руху, якості перевезення, незадовільного обслуговування в касах тощо", - йдеться у повідомленні Центру.

Так, жителька м. Ізмаїл Одеської області звернулася з приводу зміни графіка руху потяга "Ізмаїл-Одеса" (попередньо курсував щоп'ятниці та щонеділі, тепер - щопонеділка та щосереди). Зазначені зміни для людей дуже незручні, особливо для студентів, які навчаються в Одесі та змушені користуватися автобусами і сплачувати значні кошти за проїзд. Державна адміністрація залізничного транспорту "Укрзалізниця" повідомила, що враховуючи численні звернення пасажирів, було прийнято рішення про налагодження курсування потяга щочетверга та щонеділі.

Загалом цьогоріч надійшло 698 скарг щодо зміни графіка руху або скасування руху транспорту. За інформацією Міністерства інфраструктури, це пов'язано з вичерпаністю ресурсів, зокрема на залізницях, за рахунок яких здійснювалися пасажирські перевезення, зношеністю рухомого складу транспортних засобів. У цьому зв'язку з 2013 року "Укрзалізниця" вимушена щороку виключати з інвентарного парку вагони.

Скасування маршрутів відбувалося не тільки на залізничному транспорті, а й на автобусних маршрутах, що також відображено у зверненнях на урядову "гарячу лінію". Так, жителька с. Ворона Ковельського району Волинської області звернулася з проханням поновити рух автобуса за напрямком м. Ковель - с. Ворона. В Управлінні інфраструктури та туризму Волинської облдержадміністрації повідомили, що перевізника зобов'язано здійснювати перевезення відповідно до затвердженого розкладу руху автобуса. Фахівці Центру з'ясували, що питання вирішено позитивно, рух автобуса поновлено.

Продовжують надходити скарги щодо якості перевезення у транспортних засобах, а саме: їх незадовільного оснащення, антисанітарії у вагонах, тисняви, неналежного технічного стану та умов перевезення вантажів. Зокрема, житель м. Вільногірськ Дніпропетровської області здійснював переліт з м. Красноярськ Російської Федерації до м. Київ (аеропорт "Жуляни", перевізник - авіакомпанія "ЮТейр-Україна"), і після цього майже місяць не міг отримати свого багажу. В авіакомпанії заявник з'ясував, що його речі перебувають в аеропорту м. Запоріжжя. Завдяки зверненню на урядову телефонну "гарячу лінію" багаж було знайдено. У Державній авіаційній службі поінформували, що пасажир отримав багаж у цілісності.

Потребує удосконалення організація обслуговування в касах, зокрема стосовно дотримання графіка їх роботи, культури спілкування з громадянами. Надійшло звернення від мешканки м. Херсон щодо повернення коштів за квиток на потяг "Херсон-Київ". За словами заявниці, вона повернула квиток та отримала акт про повернення проїзного документа, проте у поверненні коштів їй відмовили. За результатами розгляду звернення Державна адміністрація залізничного транспорту "Укрзалізниця" повідомила, що кошти за невикористаний проїзний документ було перераховано на платіжну картку заявниці. Кошти заявницею отримано, що підтверджено зворотним зв'язком.

До уваги пасажирів! "Укрзалізниця" повідомила, що 26 травня 2013 року з 00:00 вводиться новий графік руху на 2013-2014 рр., складений таким чином, щоб забезпечити перевезення пасажирів і регіональними, і приміськими поїздами.

За період з 17 по 24 травня 2013 року на урядову телефонну "гарячу лінію" та веб-сайт Урядового контактного центру надійшло 11 022 звернення.

Урядова телефонна "гаряча лінія" працює за номером: 0-800-507-309, з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

Адреса веб-сайту Урядового контактного центру - www.ukc.gov.ua.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-