Хід опалювального сезону в усіх регіонах країни контролює урядова телефонна

Хід опалювального сезону в усіх регіонах країни контролює урядова телефонна "гаряча лінія"

Укрінформ
Під час осінньо-зимового періоду перед громадянами гостро постає проблема надання послуги централізованого теплопостачання

Під час осінньо-зимового періоду перед громадянами гостро постає проблема надання послуги централізованого теплопостачання, люди активно звертаються з цього питання на урядову телефонну "гарячу лінію". Такі звернення уважно розглядає Урядовий контактний центр та невідкладно надсилає їх відповідним органам виконавчої влади для належного та оперативного реагування.

Як повідомили УКРІНФОРМу в Управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), з початку опалювального сезону 2012-2013 рр. зареєстровано 4 764 звернення стосовно теплозабезпечення об'єктів соціальної сфери та житлового фонду.

"За цей період отримано 66 скарг щодо відсутності або недостатнього рівня опалення у закладах охорони здоров'я. Заявники повідомляли про відсутність опалення у міських (35,6 %) та районних (26,7 %) лікарнях, санаторіях (13,3 %), а також амбулаторіях загальної практики - сімейної медицини (11,1 %)", - зазначили у Центрі.

Зокрема, надходили скарги на відсутність опалення у медичних закладах міжрегіонального значення. Серед них: Кримська республіканська установа "Клінічний санаторій "Сімеїз", Спеціалізований санаторій ім. М.Семашка (смт Сімеїз м. Ялта АР Крим), Спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій ім. В. Чкалова" (м. Одеса), Клінічний санаторій "Курорт Березівські мінеральні води" (с. Березівське Дергачівського району Харківської області), Клінічний санаторій "Жовтень" ЗАТ "Укрпрофоздоровниця" (м. Київ), Національний науковий центр "Інститут кардіології ім. академіка М.Стражеска" (м. Київ).

Про збої у роботі систем теплопостачання в освітніх закладах під час опалювального періоду свідчить 341 звернення. Жителі з усіх регіонів скаржилися на відсутність або недостатній рівень теплопостачання у дошкільних (175 звернень) та загальноосвітніх (110) навчальних закладах, а також в учбових корпусах та гуртожитках вишів (56). Більшість звернень (70%) надійшла в жовтні-листопаді минулого року. Вони стосувалися невчасного випробування та запуску теплових мереж, переривання теплопостачання через технічні неполадки або введення в дію нових систем. Найбільше скарг на недотримання температурного режиму в приміщеннях надійшло від батьків дітей, які відвідують дитячі садки в містах і селах Луганської (24 звернення), Донецької (18), Черкаської (17) та Київської (16) областей. Так, забезпечення належного рівня опалення у приміщеннях дошкільних навчальних закладів "Веселка" та "Золотий вулик" у м.Брянка Луганської області вирішуються виконкомом Брянківської міськради шляхом заміни та встановлення нових газових міні-котелень.

У зверненнях громадян з майже всіх регіонів йшлося про холодні класні приміщення шкіл у містах і селах Херсонської (12 звернень), Харківської (9), Донецької (8), Луганської (7) областей та АР Крим (9). Так, жителька с.Трохимівка Іванківського району Херсонської області звернулася на урядову телефонну "гарячу лінію" з приводу низької температури (+ 6°С) у навчальних класах сільської загальноосвітньої школи. За інформацією відділу освіти Іванівської райдержадміністрації, у зв'язку із погіршенням погодних умов відбувся тимчасовий спад температури в класах школи, і для дотримання належного температурного режиму було збільшено норму споживання вугілля.

У значній частині звернень від осіб, які здобувають вищу освіту, повідомлялося про відсутність послуги теплопостачання в приміщеннях навчальних закладів. І одна з причин ненадання цієї послуги -заборгованість за комунальні послуги. Так, жителька м.Костянтинівка Донецької області повідомила, що в Костянтинівському індустріальному технікуму Донецького національно-технічного університету відсутнє опалення. У результаті, наприкінці листопада Управлінням газового господарства м. Костянтинівка, за розпорядженням Обласного управління газового господарства, було розпломбовано котельню технікуму та розпочато опалювальний сезон.

Надходять також численні скарги на відсутність опалення і неякісне теплопостачання у житлових будинках від жителів з усіх регіонів країни (з жовтня минулого року і станом на сьогодні - 4357 звернень), що в 1,5 раза перевищує показник 2011-2012 рр.

Переважно звернення надходили з м. Київ (985 звернень або 22,6%), Донецької (832 або 19,1%), Дніпропетровської (581 або 13,3%), Київської (229 або 5,3%), Луганської (225 або 5,2%), Херсонської (166 або 3,8%), Львівської (128 або 2,9%) областей та АР Крим (123 або 2,8%).

Попри те, що більша частина опалювального періоду вже минула, на урядову телефонну "гарячу лінію" продовжують надходити сигнали про ненадання або неякісне надання централізованого опалення. Проте спостерігається суттєве зменшення їх кількості.

Загалом на урядову телефонну "гарячу лінію" та через веб-сайт Центру з 1 по 8 лютого 2013 року звернулося 12 тис. 476 заявників зі скаргами, заявами та пропозиціями.

Урядова телефонна "гаряча лінія" працює за номером: 0-800-507-309, з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

Адреса веб-сайту Урядового контактного центру - www.ukc.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-