У службі зайнятості порадили, як успішно провести онлайн-співбесіду

У службі зайнятості порадили, як успішно провести онлайн-співбесіду

Укрінформ
У період карантину однією з широко впроваджених роботодавцями форм, що застосовується при прийнятті на роботу, стала онлайн-співбесіда.

Про те, як побудувати ефективну співбесіду розповіли у Київському міському центрі зайнятості, передає Укрінформ.

«Головна перевага онлайн-співбесіди, крім застережень медичної безпеки, це - економія коштів та часу. Крім того, вважають психологи, використовуючи онлайн-формат, кандидат легше впорається з хвилюванням, адже буде знаходитись у зоні певного комфорту. Але є й свої особливості, які треба враховувати кандидату на працевлаштування. По-перше, у випадку онлайн-співбесіди претендент отримує менше інформації про потенційного роботодавця. За кадром залишається й невербальна поведінка співрозмовника, тому в цьому випадку дещо складніше орієнтуватися в ситуації», - зазначила начальник відділу організації профорієнтації КМЦЗ Інна М’якота.

Фахівці столичної служби зайнятості на семінарах (вебінарах) та тренінгах, які проводяться щотижня, навчають безробітних, як побудувати ефективну співбесіду, акцентуючи увагу на особливостях спілкування онлайн, з урахуванням вітчизняного та іноземного досвіду. Зокрема, як і звичайна, онлайн-співбесіда вимагає організованості, тому пунктуальність – таке перше правило.

Щоб успішно пройти онлайн-співбесіду, важливо пам’ятати кілька правил. Насамперед - зовнішній вигляд. Незалежно від того, у якій формі проводиться співбесіда, – це діалог з потенційним роботодавцем. Тому одяг повинен бути витриманий в офісно-діловому стилі. По-друге, фон, на якому проводиться зйомка. По-третє, технічне оснащення – скажімо, щоб у потрібний момент не відмовила вебкамера чи Інтернет-зв’язок. Важливо справитися з хвилюваннями, поводитися природно, перш ніж відповідати на запитання, зробити паузу. Можна використовувати заздалегідь підготовлені матеріали. А щоб легше було переконати в своєму професіоналізмі, слід використовувати конкретні цифри, приклади та факти.

«Фахівці столичної служби зайнятості враховуючи сучасні реалії, широко використовують у своїй роботі новітні технології, зокрема онлайн-зв’язку, та за допомогою їх озброюють необхідними знаннями безробітних», - підкреслив директор Київського міського центру зайнятості Віктор Білич.

З початку 2021 року фахівцями Київського міського центру зайнятості проведено 165 тренінгів на тему: «Підготовка до співбесіди з роботодавцем». У них взяли участь 2007 шукачів роботи. Тема онлайн-співбесіди – одна з найзатребуваніших.

 Фото з відкритих джерел

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-