Транспортне кільце та паркінг замість «Метрограду»: як у Києві хочуть подолати затори

Транспортне кільце та паркінг замість «Метрограду»: як у Києві хочуть подолати затори

Укрінформ
У столиці пропонують три концепції подолання заторів з метою розвантаження автомобільного трафіку.

Як передає Укрінформ, про це розповів депутат Київської міської ради, перший заступник голови постійної комісії з питань регламенту, депутатської етики та запобігання корупції Віталій Нестор, повідомляє пресслужба Київради.

«Наразі розроблено три концепції подолання заторів у столиці. Перша – зробити центральне кільце у межах вулиці Жилянської, яке проходитиме по Парковій алеї та вулиці Шота Руставелі. Друга концепція полягає у будівництві великої розв'язки у межах Кільцевої дороги на Столичному шосе. Третя – будівництво підземних стоянок у центральній частині міста», – зазначив Нестор.

Читайте також: Київ - на сьомому місці у світі за кількістю заторів

За його словами, у 2020 році була проведена аналітична робота, створена робоча група і разом з експертами розроблена програма розвитку міста та збільшення пасажиропотоку у громадському транспорті з метою зменшення заторів.

Депутат наголосив, що в основі першої концепції лежить створення центрального кільця, де проходитимуть маршрути громадського транспорту. Транспортне кільце буде споруджено у радіусі двох кілометрів від центру міста. Друга концепція передбачає за 5-7 років будівництво нового мосту на лівий берег для створення транспортної розв'язки з мікрорайоном Бортничі. Водночас, в основі третьої лежить створення багатоярусних паркінгів. На місці ТЦ «Метроград» необхідно побудувати підземний паркінг з метою розвантаження центральних вулиць, можливо залучити інвесторів та запевнити їх, що інвестиції зможуть окупитися.

Читайте також: Боротьба із заторами у Києві: біля метро втановлюють перехоплюючі паркінги

«Створення підземних паркінгів є необхідною складовою розбудови інфраструктури у столиці. Наразі паркування у центрі столиці коштує 35 грн за годину, а робочий день триває до 10 годин, тобто одне парко-місце приноситиме 350 грн щоденно. Водночас якщо побудувати 500 парко-місць, то прибуток складатиме 175 тис. грн в день, або 3 млн 670 грн на місяць. У підсумку один великий паркінг щомісячно приноситиме дохід 90 тис. доларів, будівництво подібної стоянки має коштувати максимум 7,5 млн доларів, щоб окупитися за сім років», – додав Нестор.

Як повідомлялося, Київ впроваджує нову інтелектуальну транспортну систему відеонагляду, яка допоможе регулювати транспортні потоки на вулицях міста та попереджати появу заторів.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-