Після переходу на е-квиток у Києві збільшились скарги на контролерів

Після переходу на е-квиток у Києві збільшились скарги на контролерів

Укрінформ
З моменту повного переходу на е-квиток у Києві збільшилась кількість скарг на контролерів.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба КМДА.

«Насамперед кількість скарг пропорційно збільшилась через кількість користувачів. Кількість валідацій е-квитками за «безпаперовий» період 2021 року, у порівнянні з минулим, виросла на понад 250%», – заявив директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Олег Половинко.

За його словами, у 2020-му з 14 липня до вересня 2020 року було валідовано 24 млн е-квитків, тоді як за аналогічний період цього року – 65 млн.

Читайте також: Де поповнити е-квиток: у Києві працюють дві тисячі терміналів

Зазначається, що значну роль у користуванні відіграє людський фактор: інколи пасажир, коли підносить носій електронного квитка до валідатора, не звертає уваги на повідомлення, що на ньому відображаються. Тобто валідатор може не прийняти електронний квиток, а пасажир не бачить чи ігнорує це.

«Окрім того, лишаються й «зайці», які намагаються проїхати безкоштовно. Коли контролери заходять у салон, вони блокують усі валідатори, а не дуже добросовісні пасажири не можуть/не хочуть сплатити і стверджують, що система не працює», – підкреслив Олег Половинко.

Зокрема у системі відображається точний час використання квитка, що робить неможливим маніпуляції із ним.

Читайте також: Чиї транспортні картки заблокують у випадку локдауну - роз'яснення КМДА

Також КП «Київпастранс» уже впроваджує нові інструкції для контролерів. Наприклад, якщо пасажир дійсно хотів провалідувати квиток, але через певні технічні причини йому це не вдалось. У такому разі контролер матиме змогу зателефонувати на лінію техпідтримки та дізнатись, чи дійсно пасажир намагався провалідувати квиток.

«Зворотний зв'язок – основний канал трансформації», – зазначив Половинко, оскільки, на його думку, саме зворотний зв'язок допомагає налаштовувати та розвивати системи.

Як повідомлялося, громадський транспорт Києва з 14 липня працює без кондукторів, а паперові квитки для проїзду в громадському транспорті остаточно виходять з обігу.

У серпні е-квитком оплатили проїзд 8 млн разів у метро та 4 млн у наземному транспорті столиці.

Фото: kyivcity.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-