Київські платіжки за опалення перевіряє житлово-комунальна інспекція

Київські платіжки за опалення перевіряє житлово-комунальна інспекція

2055
Ukrinform
За перші чотири дні роботи столична житлово-комунальна інспекція отримала понад 50 звернень від мешканців Києва, які скаржилися на завищені нарахування за отриману послугу централізованого опалення.

Про це заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв, повідомляє прес-служба КМДА.

"Ми ще минулого року для захисту прав споживачів комунальних послуг створили в Києві Управління (інспекцію) самоврядного контролю. Із минулої п'ятниці інспекція отримала понад 50 звернень. Інспектори звітують мені про результати роботи щоденно. Фахівці звіряють нарахування, виїжджають на місце, аби перевірити показники лічильника, співставляють із інформацією, отриманою в "Київенерго". Таким чином, ми виявляємо порушення та зловживання з боку теплопостачальних організацій. І в разі підтвердження таких порушень, змушуватимемо робити перерахунок мешканцям", - пояснив Пантелеєв.

За його словами, завдання інспекції - виявити можливі порушення та змусити теплопостачальників зробити перерахунок.

Він підкреслив, що наразі найбільш пріоритетним питанням для міста є справедливі нарахування за тепло, враховуючи вартість опалення, яка за останній рік зросла вдвічі.

"Ми проаналізували ситуацію, адже є велика кількість звернень із цього приводу. Перші результати роботи інспекції виявили типові проблеми, які призвели до великих рахунків за тепло. Це і питання квартирних лічильників, і питання зайвих площ у будинку. Слід також враховувати, що ПАТ "Київенерго" до розрахункового місяця, яким був грудень, додало кілька днів листопада, що автоматично збільшило період нарахування", - повідомив Пантелеєв.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-