Експерт розповіла, які стандарти порушували ЗМІ під час виборів

Експерт розповіла, які стандарти порушували ЗМІ під час виборів

Укрінформ
Українські медіа під час президентської виборчої кампанії найбільше порушували дві статті Кодексу етики українського журналіста - щодо відділення фактів від коментарів і щодо відокремлення реклами від новинного контенту.

Про це розповіла голова Наглядової ради НСТУ Світлана Остапа під час круглого столу в Укрінформі.

“У Кодексі етики українського журналіста всього-на-всього 19 статей, найбільше порушували дві статті під час виборчого процесу, медіа порушували, журналісти — порушення стандарту відділення фактів від коментарів і відсутність відокремлення реклами від новинного контенту”, - сказала вона.

Експертка зазначила, що під час минулої президентської кампанії в Україні експерти, навчені Радою Європи, моніторили ЗМІ і якщо бачили сюжети чи інші матеріали з ознаками порушень Кодексу журналістської етики, надсилали їх до комісії журналістської етики.

Читайте також: Медійники ініціюють посилення відповідальності ЗМІ під час виборів — Лигачова

“Ми (на комісії — ред.) їх розглядали, і в період з лютого по середину березня було 16 таких матеріалів розглянуто, потім ще кілька десятків і винесено рішення: у перший місяць виборчої кампанії сім було “дружніх попереджень" “Сегодня.юа”, “Страна.юа”, Ньюсвану та іншим й одне рішення було з “публічним осудом” каналу “Прямий” за викривлення соціологічних даних”, - зауважила Остапа.

Пізніше, за її словами, ще було винесено кілька рішень вказаної комісії щодо порушення Кодексу етики журналіста, зокрема, “дружні попередження” отримали ”Гордон.юа”, “1+1” та інші, а канал “Україна” — отримав рішення “про публічний осуд”.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-