Назвали ТОП-3 телеканалів, які найбільше крутять політрекламу

Назвали ТОП-3 телеканалів, які найбільше крутять політрекламу

Укрінформ
За два місяці виборчої кампанії на телеканалах у 4 рази побільшало реклами кандидатів.

Про це повідомляє громадський рух “ЧЕСНО”.

“Протягом минулого року кількість політичної реклами на ТБ дедалі зростала. Під час передвиборчої кампанії, що стартувала 31 грудня 2018 року, роликів кандидатів в ефірах стало ще більше. Якщо в грудні один телеканал транслював у середньому 12 роликів політичної реклами на добу, а в січні – 14, то вже в лютому ця цифра збільшилась у 4 рази – за день в ефірі виходять у середньому 60 рекламних роликів кандидатів”, - йдеться в повідомленні.

“Чесно” зазначає, що для визначення цього показника вони обрали п’ять найрейтинговіших телеканалів (ТРК "Україна", "1+1", "Інтер", "ICTV", "СТБ") та порахували середню кількість показів реклами з кандидатами в ефірі на добу. Також у "Чесно" уточнюють, що вони рахували кількість реклами в робочі дні, обравши для цього кожну середу.

Читайте також: Тимошенко лідирує за витратами на політичну телерекламу – ЧЕСНО

"Чесно" звертають увагу на те, що, як і в 2018 році, найбільше політичної реклами було на "1+1" – 2700 показів роликів. Понад 2 тисячі показів політичної реклами було також на каналах ICTV та СТБ. На телеканалі "Україна" було менше виходів агітаційних роликів – 1694.

Як повідомлялося, чергові вибори президента призначені на 31 березня 2019 року.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-