Тимошенко лідирує за витратами на політичну телерекламу – ЧЕСНО

Тимошенко лідирує за витратами на політичну телерекламу – ЧЕСНО

Укрінформ
Попри те, що реклама Юлії Тимошенко з'являлась у рекламних блоках рідше, ніж ролики конкурентів, видатки на її телерекламу є найвищими – 78,9 мільйона гривень.

Про це повідомляє Громадський рух ЧЕСНО.

"Значну вартість реклами Тимошенко можна пояснити тим, що ролики кандидатки виходять на найбільш рейтингових телеканалах та у прайм-тайм. Так, у Тимошенко найвища середня ціна одного показу реклами – близько 59 тисяч гривень. Для порівняння: середня вартість виходу ролику її найближчих конкурентів за витратами на рекламу, Сергія Тарути та Петра Порошенка, становила 41 тисячі та 23 тисячі гривень відповідно у січні та лютому 2019 року", - йдеться у повідомленні.

"Чесно" зазначає, що один день реклами в середньому коштує кандидатам сотні тисяч або навіть мільйони гривень.

"Найбільше "рекламний день" коштує у Юлії Тимошенко – понад 3,1 мільйона гривень. Майже у 3 мільйони мав би обходитись день транслювання реклами на ТБ у лютому Петру Порошенку. Близько 1,5 мільйона коштує доба показів роликів для Сергія Тарути та Олександра Вілкула", - інформує ЧЕСНО.

Читайте також: На виборах лідирують Зеленський і Порошенко, Тимошенко – третя

У русі уточнюють, що для підрахування витрат кандидатів на телерекламу на день визначалося, яка була сума вартості роликів кожного з кандидатів у кожен будній день у лютому 2019 року.

Як повідомлялося, чергові вибори президента призначені на 31 березня 2019 року.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-