ІМІ: Тимошенко та “За життя” є основними замовниками

ІМІ: Тимошенко та “За життя” є основними замовниками "джинси" в онлайн-ЗМІ

Інфографіка
Укрінформ
Найбільше матеріалів з ознаками замовлення в інтернет-ЗМІ стосувалися діяльності Юлії Тимошенко (17%), друге місце посіла “Опозиційна платформа – “За життя” (13%).

Про це свідчить опубліковане на сайті ІМІ дослідження політичної джинси в інтернет-ЗМІ, проведене Інститутом масової інформації в період з 4 по 8 березня 2019 року.

"Лідером з розміщення джинси стала Юлія Тимошенко: на її користь зафіксовано 17% замовних матеріалів політичного характеру. Найбільше цю кандидатку просували сайти “Обозреватель” (obozrevatel.com), “РБК-Україна” (rbc.ua) та 24-й канал (24tv.ua)", - йдеться у повідомленні.

Також зазначається, що 13% матеріалів з ознаками замовлення зафіксовано на користь партії “Опозиційна платформа – “За життя”. Майже половина матеріалів за цю політичну силу була розміщена на сайті 112-го каналу (45%).

За даними ІМІ, кількість матеріалів на користь кандидата в Президенти Юрія Бойка становила 11% матеріалів, і розміщувалися вони переважно на 112-му каналі (112.ua) та Newsone (newsone.ua). Стільки ж (11%) матеріалів стосувалися діяльності Володимира Зеленського. Найбільше матеріалів на користь Зеленського вийшло на сайті “Знай.ua” (znaj.ua).

Крім того ІМІ повідомляє, що на користь чинного Президента Петра Порошенка було розміщено 10% матеріалів з ознаками замовлення. 8,5% матеріалів замовного характеру стосувалися діяльності Анатолія Гриценка. Найбільше таких матеріалів зафіксовано на сайті “Обозреватель” (obozrevatel.com).

Також у межах аналізу зафіксовано 30 матеріалів з ознаками контрагітації та чорного піару. 67% таких матеріалів були проти Петра Порошенка.

"Найбільше замовних матеріалів було зафіксовано на сайті “Обозреватель” – 59 матеріалів, 112-го каналу – 55 матеріалів та сайті “Знай.ua” – 43 матеріали", - додають в ІМІ.

*Моніторинг проводився у період з 4 по 8 березня 2019 року в таких ЗМІ: “Обозреватель”, “Знай.ua”, “Страна.ua”, 24-й канал, “Гордон”, “Українська правда”, “Новое время”, УНІАН, “Сегодня”, ТСН, 112.ua, Newsone, RBC.ua, “Ліга”.

Читайте також: ІМІ: чверть “джинси” в інтернеті - на користь Тимошенко

Загалом протягом п’яти днів моніторингу в 14 інтернет-ЗМІ було зафіксовано 314 матеріалів політичного характеру, що містили ознаки замовлення. З них 11% були марковані як рекламні, проте це маркування не відповідає Закону “Про рекламу” (“Актуально”, “Новини компаній”, “Вибори”).

Дослідження проведено за підтримки проекту USAID “Медійна програма в Україні”, який виконується міжнародною організацією Internews Network.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-