Джинса

22 жовтня 2019

25 липня 2019


Спостерігачі назвали партії, на користь яких телеканали давали найбільше “джинси”

Телеканали “112 Україна”, “Прямий”, “1+1” і ICTV часто порушували законодавчі вимоги щодо збалансованого та неупередженого висвітлення передвиборчої кампанії та кандидатів у народні депутати.

17 липня 2019

19 квітня 2019


Третина публікацій про кандидатів у регіональних онлайн-медіа мала негативний контекст - ІМІ

Напередодні другого туру президентських виборів в регіональних онлайн-ЗМІ було опубліковано не менше 793 матеріалів про кандидатів у Президенти України, із них про Петра Порошенко - 55%, про Володимира Зеленського - 45% публікацій.

27 березня 2019


Бойко і Тимошенко стали головними замовниками "джинси" у березні — ІМІ

Основними замовниками політичної "джинси" під час президентської кампанії в березні стали партія “Опозиційна платформа – За життя” та кандидат у президенти Юрій Бойко, а також кандидат у президенти Юлія Тимошенко.

14 березня 2019

17 вересня 2018

07 вересня 2018


Українці стомилися від політичної "джинси" - ІМІ

Кількість політичної "джинси" (прихованої реклами, поданої у вигляді новин, авторських текстів, аналітики тощо) в українських засобах масової інформації в мережі Інтернет є найбільшою починаючи із зими 2014 року.

28 серпня 2018

26 грудня 2017

21 грудня 2017

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-