Політична реклама: Нацрада інформуватиме ЦВК та поліцію про всі порушення

Політична реклама: Нацрада інформуватиме ЦВК та поліцію про всі порушення

Вибори Президента
Укрінформ
Національна рада з питань телебачення і радіомовлення інформацію про всі порушення телерадіоорганізацій, зафіксовані під час передвиборчої кампанії 2019 року, передаватиме до ЦВК та правоохоронних органів.

Про це сказав голова Нацради Юрій Артеменко під час засідання регулятора у четвер, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Повноваження Нацради під час виборів визначення охопить обмежено. Якщо говорити стисло, то ми фіксуємо порушення, передаємо їх до Центральної виборчої комісії або правоохоронних органів. Підписано меморандум із НАЗК. Також ми плануємо укласти його із Центральною виборчою комісією. Робоча група щодо виборів створена при Міністерстві внутрішніх справ, тому я розмовляв із керівництвом МВС, вони хочуть, аби до її складу ввійшов наш представник", - зазначив Артеменко.

Водночас член Нацради Сергій Костинський у коментарі Укрінформу конкретизував, як саме регулятор контролюватиме поширення політичної реклами в ефірі ліцензіатів.

"Ми будемо обраховувати обсяги реклами взагалі, яка траслюватиметься на телеканалах і радіостанціях, та виокремлюватимемо частку політичної реклами. Також слідкуватимемо за тим, чи не порушуватимуться квоти на рекламу як такої, за що Нацрада має право застосовувати санкції: "оголошення попередження", а у випадку повторення порушень із мовника може бути стягнуто штраф. Що ж до політичної реклами, то закон зобов'язує Нацраду фіксувати порушення та передати матеріали до ЦВК", - пояснив Констинський.

Він також уточнив, що при Нацраді працює робоча група, яка здійснює моніторинг роботи телерадіоорганізацій у передвиборчий період. Зокрема у п'ятницю, 25 січня, відбудеться її чергове засідання, де будуть представлені перші випадки, що містять ознаки порушення.

Окрім того, Нацрада вивчатиме, чи не призводить порушення виборчого законодавства до порушень закону "Про телебачення і радіомовлення".

"Наприклад, якщо за рахунок частки політичної реклами збільшені дозволені обсяги реклами взагалі, то за таке порушення ми зможемо застосовувати санкції", - додав Костинський.

Читайте також: У МВС назвали слабкі місця під час президентської кампанії

Як повідомлялося, 18 січня Верховна Рада так і не розглянула проект постанови 9329 "Про забезпечення безперешкодної діяльності засобів масової інформації у передвиборний період 2019 року", яким передбачалося звернутися до Кабінету міністрів України з дорученням та окремо до Державної фіскальної служби України і Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення з рекомендацією запровадити мораторій на проведення перевірок засобів масової інформації контролюючими органами, оскільки такі перевірки у період виборчого процесу і ймовірні зловживання з боку осіб, які здійснюють перевірки, можуть призвести до порушення конституційних гарантій на свободу слова в Україні, негативно вплинути на процес забезпечення об’єктивного та безперешкодного висвітлення ходу передвиборної кампанії.

В Україні 31 грудня розпочався виборчий процес чергових виборів Президента України, призначених на 31 березня 2019 року.

Висування кандидатів політичними партіями або шляхом самовисування на пост глави держави та подання кандидатами документів до ЦВК триватиме до 3 лютого 2019 року. Перед поданням до Центрвиборчкому документів кандидат або партія, яка його висунула, має внести грошову заставу у розмірі 2,5 млн гривень. Реєстрація кандидатів у президенти триватиме до 8 лютого включно.

Чергові вибори народних депутатів Верховної Ради України заплановані на 27 жовтня 2019 року.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-