Крах російського ринку змусив автовиробників із Китаю збільшити експорт в інші країни - Bloomberg

Крах російського ринку змусив автовиробників із Китаю збільшити експорт в інші країни - Bloomberg

Укрінформ
Після повномасштабного вторгнення в Україну Росія стала прибутковим ринком для китайських автовиробників, які почали заповнювати порожнечу після виходу з ринку РФ іноземних брендів. Однак такий легкий доступ до російського ринку може закінчитися.

Про це повідомляє Bloomberg, передає Укрінформ.

Зазначається, що наприкінці 2024 року Москва почала підвищувати «збір за переробку» імпортних автомобілів, що призвело до зростання цін на легкові авто з одно- або дволітровими двигунами на понад 8 тис. дол.

Водночас високі витрати на позики обтяжували споживачів, унаслідок чого продажі автомобілів у Росії скоротилися на 27% у першому півріччі. Імпорт китайських автомобілів за той самий період впав на 62%, пише Bloomberg.

«Крах російського ринку змусив китайських виробників збільшити експорт до інших країн за кордоном», – йдеться у матеріалі. Однак, як зазначається, кілька регіонів вже запровадили тарифи для уповільнення натиску китайського експорту автомобілів.

«Загальна частка китайських брендів на російському ринку наблизилася до верхньої межі у 50-60%, і подальше зростання може бути обмежене місцевою політикою та ємністю ринку», – сказала Розалі Чен, старший аналітик дослідницької фірми Third Bridge.

Вона додала, що, враховуючи очікування завершення російсько-української війни, західні автовиробники прагнуть поступово повернутися до РФ, що може уповільнити зростання китайських продажів.

Попит з Росії допоміг Китаю стати найбільшим у світі експортером автомобілів у 2023 році. За даними китайської митниці, минулого року майже п’ята частина усіх автомобілів, які Китай постачав за кордон, припадала на Росію.

Читайте також: У світі назріває криза з виробництвом електрокарів - Китай зупинив важливий експорт

Скорочення російського ринку вже впливає на три найпопулярніші китайські автомобільні бренди, йдеться у публікації. Так, експорт Geely Automobile Holdings Ltd. скоротився на 8% за перші вісім місяців цього року, тоді як для Great Wall Motor Co. він залишився переважно незмінним. Водночас один із найбільших китайських експортерів автомобілів Chery Automobile Co. за аналогічний період наростив експорт на 11%, але це менше, ніж зростання на 25% минулого року.

Зазначається, що ознакою жорсткої конкуренції китайських автомобільних компаній між собою є те, що китайський автовиробник № 1 BYD Co., який не має офіційного представництва в Росії, більш ніж подвоїв свої закордонні продажі та наздоганяє Chery в боротьбі за першість в експорті.

Як повідомляв Укрінформ, у Росії через зростання імпорту китайських виробників фіксується значне зниження продажу вантажних автомобілів власного виробництва на внутрішньому ринку.

Фото: Pixabay

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-