У Житомирі презентували платформу місцевих брендів «ДоБре»

У Житомирі презентували платформу місцевих брендів «ДоБре»

Укрінформ
У Житомирі під час воркшопу-презентації «Розвиток підприємницької екосистеми Житомира» представили платформу локальних брендів «ДоБре».

Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.

«Назва «ДоБре» - це об’єднання слів «домашні бренди». Це те, що мали би обирати житомиряни на противагу міжнародним брендам. Ми хочемо показати, що товари, виготовлені в Житомирі, закривають побутові потреби і українців, і іноземців», - зазначила менеджерка проєктів ГО "Інтерньюз-Україна" Юлія Винниченко.

За її словами, «ДоБре» - це платформа місцевих житомирських брендів малого і середнього бізнесу. Її основна мета – привернути увагу до роботи локальних виробників, підвищити лояльність споживачів, збільшити продажі та популяризувати місцеві бренди.

Читайте також: Бізнес у 2024 році зможе отримати від держави 15 тисяч грантів на розвиток - Мінекономіки

Винниченко додала, що вже створили каталог локальних виробників. До нього увійшли поки 20 брендів, але їх кількість збільшуватиметься.

Як повідомляв Укрінформ, уряд перезапустив програму «Рука допомоги» на відкриття власної справи.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-