Румунія оголосила тендер на ремонт залізничної лінії до Одещини

Румунія оголосила тендер на ремонт залізничної лінії до Одещини

Укрінформ
Мінтранс Румунії оголосив тендер на ремонт ширококолійної залізничної лінії 1 520 мм Джурджулешти – Галац заради збільшення обсягів транспортування сировини і товарів з України та в Україну через Молдову і другий за потужністю румунський порт Галац.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє спеціалізоване видання traffic.od.ua з посиланням на міністра транспорту Румунії Соріна Гриндяну.

«Румунська влада у термін до 19 травня проводить тендер на ремонт ширококолійної залізничної лінії Джурджулешти - Галац. Ремонт цього відрізка має зайняти 60 днів з моменту підписання контракту. Вартість робіт влада Румунії оцінює в 1,28 млн леїв. Гроші виділять із інфраструктурного бюджету Залізниці Румунії», - зазначив Гриндяну.

За його словами, ця залізнична лінія дозволить «перевозити товари в Україну та з України через Молдову і порт Галац. Цей дунайський порт стане нарівні з портом Констанца, одним із ключових пунктів транспортування сировини та товарів у регіоні».

Читайте також: Кабмін закрив морпорти Бердянська, Маріуполя, Скадовська та Херсона до деокупанції

Очікується, що потік вантажів з України в Румунію та зворотному напрямку через станцію Джурджулешти від українського порту Рені на півдні Одеської області.

Ширококолійна залізнична колія 1520 мм, яка заходить на територію Румунії, починається від станції Рені в Одеській області, проходить ділянку території Молдови на станції Джурджулешти, де до неї під'єднується нова залізнична лінія, збудована 2008 році від станції Кагул. Далі залізниця перетинає Прут по мосту і йде до Галацу, через дві станції широкої колії: одна для перевантаження з вагонів широкої колії у вагони стандартної європейської колії, друга - сортувальна біля металургійного комбінату.

Наразі від Джурджулешт до Галацу залізнична лінія має «суміщену» колію - тут одночасно прокладені рейки як для європейської колії 1435 мм, так і для широкої 1520 мм, яка використовується в Україні, Молдові та інших пострадянських країнах, а також у Фінляндії та Монголії. До 2017 року ця гілка використовувалася для вантажних перевезень у Румунію з України та Молдови.

Читайте також: Війна в Україні вже вплинула на 25% світової торгівлі зерном – Мінагрополітики

Як повідомлялося, через блокаду росією морських портів України 28 квітня портовому оператору Comvex довелося відправити на експорт партію української кукурудзи обсягом 71 тис. тонн теплоходом Unity N. з румунського порту Констанца.

Фото з сайту traffic.od.ua 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-