У ПриватБанку заявляють, що роботу після DDoS-атак вдалося поновити

У ПриватБанку заявляють, що роботу після DDoS-атак вдалося поновити

Укрінформ
Роботу сервісів ПриватБанку після DDoS-атак вдалося відновити, проте Приват24 все ще працює нестабільно.

Як передає Укрінформ, про це повідомили в пресслужбі банку.

"Протягом однієї години під час атаки деякі сервіси (АТМ, ТСО) не працювали. Починаючи з 16:30 ці сервіси відновлено. На даний момент ми спостерігаємо нестабільність у доступі до Приват24", - йдеться у повідомленні.

ПриватБанк вживає всіх необхідних заходів, щоб забезпечити доступ користувачів до всіх послуг, запевнили у фінустанові.

Читайте також: Банки Євросоюзу та США попередили про можливі кібератаки з боку Росії

Як повідомляв Укрінформ, Міністерство оборони України повідомило, що, ймовірно, офіційний вебпортал відомства увечері 15 лютого зазнав DDoS-атак.

Ощадбанк також зазнав DDoS-атаки, проте всі системи банку захищені та працюють у штатному режимі, запевнили у пресслужбі.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-