Нацбанк посилює захист прав і безпеку персональних даних споживачів фінпослуг

Нацбанк посилює захист прав і безпеку персональних даних споживачів фінпослуг

Укрінформ
Національний банк удосконалює вимоги до роботи інтернет- та мобільних банкінгів банків, а також безпеку використання Системи BankID НБУ.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба НБУ.

"Для Національного банку захист прав споживачів фінансових послуг і безпека персональних даних громадян є одним із пріоритетів. Тому ми постійно працюємо над посиленням безпеки Системи BankID НБУ, а також над удосконаленням вимог до роботи інтернет- та мобільних банкінгів банків", – зауважив заступник голови Нацбанку Олексій Шабан.

Зокрема, з 1 липня 2021 року з метою посилення захисту користувачів від шахрайських дій у Системі BankID НБУ впроваджено зобов’язання банків- ідентифікаторів здійснювати багатофакторну автентифікацію користувачів до моменту передачі їх персональних даних через систему.

Шабан також додав, що всі дані користувачів, які передаються через Систему BankID НБУ, захищені сертифікатом шифрування та передаються з накладанням кваліфікованого електронного підпису або кваліфікованої електронної печатки банку. Тільки користувач як власник персональних даних може ініціювати їх передачу від абонента-ідентифікатора (банку, в якому відкрито рахунок користувача) до абонента – надавача послуг, який надає послугу цьому користувачу. Передача даних можлива виключно в разі успішної автентифікації користувача на банком. Національний банк не обробляє і не зберігає персональні дані користувачів, що передаються засобами системи в захищеному вигляді.

Читайте також: НБУ розробляє рекомендації з посилення безпеки онлайн-банкінгу

Крім того, за словами заступника голови НБУ, щоб посилити вимоги до роботи інтернет- та мобільних банкінгів та алгоритмів роботи клієнтів банків із ними, Національний банк незабаром опублікує рекомендації щодо безпеки та моніторингу операцій із використанням платіжних карток, побудови захисту мобільних застосунків, інтернет- банкінгу та чат-ботів.

Національний банк неодноразово звертав увагу банків та небанківських фінансових установ на необхідність неухильного дотримання ними вимог Національного банку під час здійснення дистанційної верифікації клієнтів, зокрема за допомогою Системи BankID НБУ.

Крім того, щоб не потрапляти до шахрайських пасток, Національний банк закликає громадян бути обачними та пильними й подбати про захист свого фінансового номера телефону: заборонити віддалену заміну SIM-картки в мобільного оператора або перейти на контрактне обслуговування та з особливою обережністю ставитися до публікацій особистих даних в соціальних мережах.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-