Блокчейн допоможе українським брендам вийти на ринок Сінгапуру
Як передає Укрінформ, про це йдеться в пресрелізі Ambrosus, що є в розпорядженні Укрінформу.
"Ініціатива охоплює повний набір послуг з експорту товарів. У межах програми «Найкраще з України», присвяченій 30-й річниці Незалежності, до 30 українських підприємств-виробників FMCG-товарів отримають змогу вийти на ринок Сінгапуру та потенційно інших країн ASEAN (Асоціації держав Південно-Східної Азії) з мінімальними ризиками", - йдеться в повідомленні.
Програма охоплює повний набір послуг з експорту товарів: підбір портфоліо, перевезення, проходження митниці, зберігання у країні імпорту, лістинг на провідних онлайн-майданчиках та маркетингову підтримку.
Зокрема, виробники матимуть власного представника у Сінгапурі. Платити потрібно буде лише за логістичні послуги та зберігання товарів на складі. Більше того, організатори програми гарантують викупити всю непродану тестову продукцію, якщо така буде.
Блокчейн Ambrosus надасть підприємцям докази походження їхніх товарів, зашифровані у QR-коді на пакуванні. Відсканувавши QR-код, покупці зможуть побачити актуальну інформацію про бренд (сайт, локацію та фотографії виробництва), сертифікат якості товару та партії, звідки товар прибув, і які точки пройшов на своєму шляху. Це стане великою конкурентною перевагою для української продукції на ринку Сінгапуру.
Податись на участь у програмі можуть будь-які FMCG-бренди споживчих товарів, чиї товари можуть зберігатись на складі тривалий час. Ключовий критерій відбору — потенційна привабливість для ринку Сінгапуру. У програмі вже беруть участь такі українські бренди як Верес, Yaro, Street soup, Tiziano, Newton’s apple chips.
Завдяки подібній програмі на ринок Сінгапуру вже успішно виходять виробники з Польщі, Італії та Мексики.