IIG готова допомогти поповнити бюджет на $2,6 мільярда завдяки акцизній марці нового покоління

IIG готова допомогти поповнити бюджет на $2,6 мільярда завдяки акцизній марці нового покоління

Фото, відео
Укрінформ
Група компаній Industrial Innovation Group презентувала проєкт «Комплексна державна система зі збору акцизного податку, маркування товарів та впровадження акцизної марки нового покоління». Його реалізація може забезпечити щорічне поповнення держбюджету на 2,6 млрд дол.

Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.

“Ми розглядаємо весь процес виробництва акцизної марки, весь її обіг, як комплексну дію. Основне завдання - припинити контрафакт, фальсифікат і контрабанду. Найближчим часом Україна може зібрати 2,6 млрд дол. акцизного податку”, - зазначив генеральний директор ПрАТ «ОТІ» Андрій Первушин.

За підрахунками експертів, щороку державний бюджет України втрачає або недоотримує мільярди гривень від товарообігу підакцизних товарів, і однією з головних проблем є його наповнення та боротьба зі збитками, що наносяться контрафактною продукцією.

Як зазначалося на презентації, у 2018 році недоотриманий акцизний податок оцінювався в розмірі 2,6 млрд гривень. “Це суттєво впливає на економіку країни та добробут українців. Виникає логічне запитання - як повернути ці кошти в українську економіку?” - підкреслив Первушин.

За його словами, враховуючи, що новий Кабінет міністрів планує забезпечити приріст ВВП, українська група компаній Industrial Innovation Group (IIG) готова допомогти державі забезпечити зростаючі темпи росту національної економіки.

Як зазначив один із топменеджерів IIG Георгій Бейлін, коли в 2009 році в Україні була введена цифрова голографічна акцизна марка, то за перший же рік доходи до бюджету від підакцизних товарів збільшилися на 60% і становили близько $ 2 млрд. Але з 2013 року було прийнято рішення про перехід на іншу марку – більш просту, зразка 1999 року, яку легко підробити, а значить - страждає держбюджет, заявив він.

Тому, підкреслив Бейлін, нині українські науковці пропонують державі сучасні комплексні технології для ефективної боротьби з контрабандою в Україні - запровадження цифрової акцизної марки з голограмою та спектральною міткою, а також комплексну інформаційну суперсучасну систему управління акцизною маркою Track&Trace.

Науковці та розробники IIG переконані, що Україні потрібна система Track&Trace, оскільки її стратегічна мета полягає у тому, щоб допомогти уряду збільшити податкові надходження без фінансового навантаження на гаманці громадян, а шляхом зміцнення системи оподаткування та зборів доходів – забезпечення повної прозорої системи збору податкових платежів.

За словами директора Департаменту захисного друку паперових документів IIG Ігоря Когута, акцизна марка нового покоління застосовується з використанням універсального існуючого обладнання та не вимагає переоснащення обладнання для її нанесення; вона легко ідентифікується, відстежується та інтегрується з існуючими системами у всіх виробників алкогольних та тютюнових виробів.

У ході презентації проєкту «Комплексна державна система зі збору акцизного податку, маркування товарів та впровадження акцизної марки нового покоління» генеральний директор ПрАТ «ОТІ» наголосив, що «високотехнологічна марка акцизного податку забезпечить необхідний рівень захисту та ідентифікації продукту, а система Track&Trace, розроблена винятково для автоматизації обліку акцизного податку, гарантуватиме сплату податків, передбачених державою».

Читайте також: ЄБРР дає $35 мільйонів кредиту на створення залізнично-логістичного бізнесу в Україні

Експерти IIG у режимі реального часу продемонстрували процес виробництва акцизної марки прямо на підприємстві, враховуючи чинну систему Track&Trace. Зокрема, наголошувалося, що збори від акцизного податку на тютюн та алкоголь в Україні можуть перекрити доходи від транзиту газу з Росії (близько $ 2,5 млрд).

“Вартість марок на тютюнові вироби не перевищить 1/8 частини викуреної сигарети. Вартість марок на алкогольні вироби не перевищить вартість однієї краплі алкогольного напою”, - переконують експерти.

Також Бейлін нагадав, що спеціалізоване підприємство «Голографія», яке входить до складу IIG, було створено у 2000 році за розпорядженням Кабінету міністрів для створення в Україні голографічної галузі.

"Академії наук було доручено створити дуже сучасне підприємство, технічно оснащене для того, щоб отримати власну технологію захисних голографічних елементів. Це було доручено міжнародному центру “Інститут прикладної оптики”. До сьогодні це підприємство частково належить цьому інституту і він є засновником цього підприємства. І впродовж трьох років воно стало одним з найбільш технологічних, одним з найрозвиненіших підприємств голографічної галузі у світі. Ми входимо за обсягом випуску продукції в п'ятірку світових лідерів, а за розвитком технологій - в трійку. Зараз це найбільш захищені технології, які використовуються в області оптичних елементів ", - заявив Бейлін.

Директор Департаменту захисного друку паперових документів IIG запевнив, що підприємство повністю готове до випуску голографічної акцизної марки і може виробляти на рік до 9 млрд штук.

 Фото:  Industrial Innovation Group

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-