Розрахунковий період мобільних операторів у 4 тижні неправомірний - АМКУ

Розрахунковий період мобільних операторів у 4 тижні неправомірний - АМКУ

Укрінформ
Розрахунковий період у 4 тижні, що торік був встановлений мобільними операторами у своїх тарифних планах, суперечить логіці законодавства.

Про це заявила Уповноважений Антимонопольного комітету України (АМКУ) Марія Процишен на своїй сторінці у Facebook.

"Щодо справ, відкритих за статтею 1 ЗУ Про захист від недобросовісної конкуренції. Моя позиція залишилась незмінною. Я маю абсолютно глибоке переконання, що споживачу для того, щоб мати можливість порівняти ціни і прийняти рішення про більш вигідний для нього тарифний план, потрібно мати єдиний розрахунковий період – місяць. Так само як вартість за голосову телефонію встановлюється за хвилину (навіть якщо тарифікується посекундно). На цьому і базуються позиції законодавства, яким встановлений розрахунковий період – місяць", - наголосила Процишен.

Уповноважений АМКУ зазначила, що в рамках місячного розрахункового періоду оператор за потреби може змінювати тарифи, наповненість тарифного плану – перелік (пакет) послуг, строк їх дії. Але не розрахунковий період.

За словами Процишен, після порушення АМКУ справи спостерігається тенденція до повернення мобільними операторами до місячної тарифікації, що додатково свідчить про ознаки порушення при встановленні 4-тижневої тарифікації.

"Зважаючи на те, що ознаки порушення у встановленні 4-тижневої тарифікації, на мою думку, існують, а також беручи до уваги перші імпульси по поверненню до місячної тарифікації, вважаю за доцільне надати усім операторам мобільного зв’язку обов’язкові для розгляду рекомендації (з чітко встановленим строком для виконання) про припинення дій, які містять ознаки порушення. Фінальне рішення буде приймати АМКУ на своєму засіданні", - повідомила вона.

Читайте також: Група “ТАС” оскаржить рішення Антимонопольного комітету в суді

Нагадаємо, З серпня 2018 року мобільні оператори "Київстар", "Vodafone Україна" і lifecell почали стягувати плату не за місяць користування послугою, а за 28 днів.

У листопаді 2018 року стало відомо, що Антимонопольний комітет відкрив справу проти трьох найбільших операторів мобільного зв'язку: "Київстар", "Vodafone Україна" і lifecell за 4-тижневий тариф.

15 квітня 2019 року в АМКУ було проведено заключне слухання щодо 4-тижневого розрахункового періоду, запровадженого мобільними операторами. Після цього це питання має бути винесене на розгляд АМКУ.

Також на засіданні Верховної Ради України 12 квітня 2019 року був оголошений депутатський запит до АМКУ і до Кабінету міністрів України з проханням додатково проаналізувати урядову постанову №295 на предмет ліквідації будь-якої правової невизначеності, що дає можливість операторам мобільного зв’язку апелювати до понять «абонентська плата», «плата за пакет послуг» та встановлювати 4-тижневі періоди тарифікації.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-