Новий власник миколаївського «Океана» виплатив понад 80 мільйонів боргів із зарплати

Новий власник миколаївського «Океана» виплатив понад 80 мільйонів боргів із зарплати

Укрінформ
Новий власник миколаївського заводу «Океан» виплатив колишнім працівникам підприємства понад 80 мільйонів гривень боргів по зарплаті. 

Про це повідомила ліквідатор заводу Ірина Сербин на своїй сторінці у Facebook.

"Станом на 24.04.2019 кредиторську заборгованість перед кредиторами першої черги - погашено в сумі 80 мільйонів 831 тисячу грн. Цю суму виплачено 876 колишнім працівникам ПАТ МСЗ Океан», - написала Сербін.

Вона також пояснила, як проходитимуть виплати працівникам заводу, які змінили прізвища та спадкоємцям. «Заяви подано до Господарського суду, чекаємо на розгляд. Одразу після отримання ухвал негайно буде здійснено виплати. Щодо осіб, які, на жаль, не дочекались часу виплат і мають спадкоємців. Зараз здійснюється робота над формуванням списку та юридичних нюансів передачі коштів на депозит нотаріусу в рамках процедури банкрутства. Як тільки процедуру буде завершено, людям одразу буде повідомлено алгоритм отримання заборгованості. Те ж саме стосується і осіб, які проживають за кордоном чи знаходяться у відрядженнях», - наголосила ліквідатор.

Як повідомляв Укрінформ, Миколаївський суднобудівний завод «Океан», який нещодавно змінив власника, відновлює роботу

Він отримав перше державне замовлення – ремонт судна «Ріон», яке належить «Адміністрації морпортів України». Для виконання робіт вперше за багато років задіяно сухий док – одну з найголовніших технологічних споруд підприємства.

3 грудня 2018 року завод «Океан», який вже тривалий час не працював, продали з аукціону за 122 мільйони 195 тисяч гривень. Його новим власником став керівник миколаївського ТОВ «Торговий дім «Аннона» Ігор Волошин. Він пообіцяв виплатити борги по зарплаті та відновити виробництво.

Читайте також: Розпочала роботу Наглядова рада Адміністрації морських портів України

Миколаївський суднобудівний завод «Океан» спеціалізується на будівництві та ремонті контейнеровозів, танкерів та інших суден водотонажністю до 350 тисяч тонн. Він був власністю норвежсько-російської компанії Вадан Ярдс Груп АС.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-