Реконструкція аеропорту у Дніпрі вигідніша, ніж будівництво нового - експерт
На зустрічі були присутні представники групи DCH Олександра Ярославського (від Міжнародного аеропорту «Харків» і компанії, що керує) - потенційного приватного інвестора проекту, повідомляє сайт міста Дніпра.
«Експерти розглянули 3 варіанти розміщення майбутнього аеропорту Дніпра: діючий аеропорт в межах міста і 2 майданчики, де будівництво треба починати «з нуля» - частина аеродрому «Кам'янка» біля міста і територія біля сел. Солоне між Дніпром і Запоріжжям», - йдеться в повідомленні.
Представник Airport Consulting Vienna Юрій Рубанов повідомив, що у всіх 3-х випадках рекомендована довжина злітно-посадкової смуги становить 3200 м з розрахунку на обслуговування 4 млн пасажирів на рік. Метеорологічні умови також не відрізняються.
Згідно з експертною оцінкою Airport Consulting Vienna, варіантом, що найменше підходить, є сел. Солоне. Тут найскладніша ситуація зі створенням інфраструктури - з точки зору під'їзних шляхів для пасажирів і доставки палива для літаків, підведення комунікацій, відсутності персоналу та ін. А головне, існування аеропорту в Солоному можливо за умови закриття аеропорту в Запоріжжі, який активно розвивається за гроші місцевої громади.
Економічно найбільш вигідний, відзначають експерти, варіант перебудови чинного Міжнародний аеропорт «Дніпропетровськ».
«Новий аеропорт на базі чинного обійшовся б в 214,3 млн. євро, і побудувати його можна за 2 роки. При цьому, не тільки не припиняючи прийом і відправку рейсів, а й залучаючи нові авіакомпанії в розрахунку на перспективу. Тоді як освоєння майданчиків в «чистому полі» зажадає мінімум 400 млн євро і займе понад 5 років», - сказав Рубанов.
Фото: dnk.aero