У Нацкомісії розповіли про компенсацію за неякісне постачання електроенергії

У Нацкомісії розповіли про компенсацію за неякісне постачання електроенергії

Укрінформ
Енергопостачальна компанія зобов'язана самостійно нарахувати споживачам компенсацію за неякісне постачання електроенергії та повідомити про це.

Про це повідомила журналістам голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Оксана Кривенко, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Одне з наших завдань - це піклуватись за споживача. Хочу запропонувати конкретний алгоритм отримання компенсації за неякісні послуги з електропостачання. Компенсація надається автоматично шляхом зменшення рахунку споживача на оплату електроенергії у строк до 75 днів з дня порушення встановлених строків", - сказала Кривенко.

За її словами, компанія сама визначає, яким споживачам вона має надати компенсацію, і повідомляє про це споживача. Однак, якщо протягом встановленого терміну компенсація не надана, розмір компенсації збільшується.

"Розмір компенсації: від 100 до 200 грн – для побутових споживачів (з ПДФО), 200 – 600 грн – для непобутових", - зазначила Кривенко.

Вона наголосила, що компанія зобов’язана проінформувати споживачів про надання компенсації шляхом зазначення одним з трьох шляхів.

"У рахунку на оплату електроенергії, у «особистому кабінеті» споживача на офіційному веб-сайті компанії або листом на офіційному бланку", - пояснила голова НКРЕКП.

Читайте також: Нацкомісія перегляне ціни на електрику для техцілей багатоквартирних будинків

Як повідомляв Укрінформ, 24 жовтня 2018 року набрала чинності постанова НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 "Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання".

Порядок визначає перелік загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання і регулює відносини, пов'язані з електропостачанням, захистом прав споживачів та наданням електропостачальником або оператором системи розподілу (ОСР) компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання споживачам або замовникам (у випадку недотримання гарантованих стандартів якості під час приєднання до електричних мереж).

Порядок застосовується до суб'єктів господарювання, що отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу або розподілу електричної енергії.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-