Тариф на перевезення агропродукції: Укрзалізниця має право на справедливість - депутат

Тариф на перевезення агропродукції: Укрзалізниця має право на справедливість - депутат

1058
Ukrinform
Тарифна політика на залізничне перевезення агропродукції має бути економічно справедливою не лише для аграріїв, але й для Укрзалізниці.

Таку думку висловив народний депутат, член Комітету Верховної Ради з питань промислової політики та підприємництва Анатолій Гіршфельд, виступаючи на нараді під головуванням віце-прем'єр-міністра Володимира Кістіона, що була присвячена проблемним питанням перевезення продукції агропромислового комплексу, повідомляє прес-служба ПАТ "Укрзалізниця".

"Вартість перевезення залізничним транспортом має бути економічно справедливою та враховувати індексацію цін товарів, що споживає галузь. Тарифна політика має влаштовувати не лише аграрний сектор, а й Укрзалізницю. Я розумію, що аграрії сьогодні мають потужну державну підтримку і хочуть везти безкоштовно, але так не буває. Укрзалізниця повинна закуповувати все необхідне на ринку, де постійно зростає ціна на метал, електроенергію, пальне", - сказав Гіршфельд.

Він переконаний, що якщо не забезпечити заходи з оновлення тягового рухомого складу компанії, то перевезення залізничним транспортом чекає колапс, який не врятують будь-які заходи, у тому числі приватна тяга.

"Потрібно порахувати, скільки необхідно грошей на 5 років, і ввести тягову складову, яка дозволить не просто ремонтувати застарілу техніку, а оновлювати рухомий склад. Ремонтувати локомотив 40-річної давнини витратно і неефективно. Мінімальний обсяг фінансування, щоб впродовж 5 років закупити 200 тепловозів та 300 електровозів, які вкрай потрібні залізниці, щоб розв’язати проблему, – становить 3 млрд дол. До того ж потрібен час для укладання контрактів та виготовлення локомотивів. Тож уряд повинен взяти це питання під свій контроль", – резюмував Гіршфельд.

Читайте також: Перевезення аграрної продукції координуватиме міжвідомчий штаб - Кістіон

Як повідомляв Укрінформ, віце-прем'єр-міністр Володимир Кістіон провів у вівторок нараду з представниками уряду, народними депутатами, представниками Укрзалізниці, Антимонопольного комітету, Державної фіскальної служби, профільних асоціацій щодо шляхів вирішення проблемних питань перевезення продукції агропромислового комплексу. Він доручив створити міжвідомчий штаб з питань забезпечення перевезення аграрної продукції.

Раніше у ЗМІ повідомлялося, що через підвищення Укрзалізницею тарифів на вантажні перевезення підприємці АПК погрожують страйками, а представники Комітету Верховної Ради з питань аграрної політики і земельних відносин готують звернення до Кабміну, голови уряду та Президента про припинення рішення керівництва УЗ. 

В Укрзалізниці натомість запевняють, що потреби агропромислового комплексу в експортних та внутрішніх перевезеннях продукції повністю забезпечуються, і з початку 2018-го року компанія суттєво наростила парк зерновозів та запропонувала ринку ефективну логістичну модель за кращими світовими стандартами. В Укрзалізниці також заявили, що компанія зазнає необрунтованих нападок від тих, хто прагне повернення до сірих, непрозорих схем, коли за рахунок невиправдано дешевих послуг Укрзалізниці з перевезень, зокрема, зернової продукції, зароблялись надприбутки, котрі осідали у приватних кишенях і не спрямовувались на оновлення рухомого складу та інфраструктури.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-