В Укрзалізниці запевняють, що потреби АПК у перевезеннях повністю забезпечуються

В Укрзалізниці запевняють, що потреби АПК у перевезеннях повністю забезпечуються

Укрінформ
У ПАТ "Укрзалізниця" запевняють, що потреби агропромислового комплексу в експортних та внутрішніх перевезеннях продукції повністю забезпечуються. 

Про це заявив директор з економіки та фінансів ПАТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев, коментуючи обвинувачення окремих народних депутатів у необгрунтованому підвищенні тарифів на вантажні перевезення, що начебто ставить  під загрозу експорт агропродукції, повідомляє прес-служба Укрзалізниці.

"Укрзалізниця цілком забезпечує потреби АПК у експортних та внутрішніх перевезеннях продукції, з початку 2018-го року суттєво наростила парк зерновозів та запропонувала ринку ефективну логістичну модель за кращими світовими стандартами. Водночас компанія піддається необрунтованим нападкам тих, хто прагне повернення до сірих, непрозорих схем, коли за рахунок невиправдано дешевих послуг Укрзалізниці з перевезень, зокрема, зернової продукції, зароблялись надприбутки, котрі осідали у приватних кишенях і не спрямовувались на оновлення рухомого складу та інфраструктури", - наголосив Рязанцев.

Він нагадав, що в період з 1993 по 2017 рік в Україні не було збудовано жодного зерновоза, і лише останнім часом Укрзалізниця створила такі умови, коли бізнесу стало вигідно інвестувати в рухомий склад. "Зокрема, за рахунок проведеної Укрзалізницею дерегуляції вагонної складової тарифу лише в цьому році приватний парк зерновозів поповнився на 1800 одиниць. Сьогодні він складає 9273 зерновози, тоді як парк Укрзалізниці налічує 11636 зерновозів", - сказав Рязанцев

За його словами, саме дерегуляція тарифів є ударом по корупційному ринку торгівлі вагонами Укрзалізниці, внаслідок чого з «тіні», з неоподатковуваного обороту, повернуто понад 3 мільярди гривень. Наступним свідченням відкритості і прозорості Укрзалізниці, зазначив він, стане визначення ринкової вартості перевезень на аукціонах системи «Прозоро. Продажі», що стартують у листопаді. "Через цю систему визначатиметься об’єктивно ринкова ціна послуги з перевезення у вагонах Укрзалізниці, тож всі розмови про адміністративні методи ціноутворення відійдуть у минуле. Зі свого боку Укрзалізниця готова і далі надавати всі необхідні пояснення та обгрунтування кроків, які компанія здійснює для покращення своєї ефективності", - зауважив Рязанцев.

Читайте також: Москаль вимагає відновити вантажні операції на залізничних станціях Закарпаття

Він запевнив, що менеджмент Укрзалізниці зацікавлений у залученні до обговорення усіх питань, що стосуються перевезень і тарифної політики, представників уряду, експертів, Антимонопольного комітету, готовий до чергової дискусії у будь-якому форматі, у тому числі з народними депутатами.

Що стосується перевезення аграрної продукції, то Рязанцев повідомив, що за 9 місяців цього року залізниця вже транспортувала 23,6 млн тонн зернових, зокрема на експорт 18,6 млн тонн. Торік  Укрзалізниця перевезла всього 36,9 млн тонн зернових вантажів, з яких на експорт 31,2 млн тонн.

Рязанцев закликав політиків і представників уряду зосередитись на формуванні виваженої державної політики, у тому числі законодавчих кроків, котрі забезпечили б ефективну роботу аграрного та транспортного секторів: планування продовольчого балансу, оптимальної карти посівів, формування логістичних ланцюжків із максимальним використанням переваг того чи іншого виду транспорту – автомобільного, річкового, залізничного.

Як повідомлялося у ЗМІ, через підвищення Укрзалізницею тарифів на вантажні перевезення підприємці АПК погрожують страйками, а представники Комітету Верховної Ради з питань аграрної політики і земельних відносин готують звернення до Кабміну, голови уряду та Президента про припинення рішення керівництва УЗ. 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-