АМКУ виявив невідповідність етикеток та вмісту десертів трьох торгових марок
Про це Укрінформу повідомили в юридичній компанії ADS Legal Group.
"Харківське тервідділення АМКУ надало ТОВ «С - ТРАНС» обов'язкові для розгляду рекомендації щодо припинення протиправних дій. Як встановили харківські антимонопольщики, ТОВ «С - ТРАНС», яке здійснює виробництво десертів ТМ «Пані Хуторянка», ТМ «Точно молочно», ТМ «Съешка», зокрема: «Шоколад-банан», «Лісові ягоди», «Ванільний», «З грушею та карамеллю», може вводити в оману споживачів. А саме, інформація, що вказана на етикетках цих десертів, не зовсім відповідає дійсності", - зазначили в юридичній компанії.
Так, на етикетках упаковок десерту «Шоколад-банан», ТМ «Пані Хуторянка» 9 %, присутня назва десерту «Шоколад-банан» та зображення шматочків шоколаду та банану, в той час як до складу входять ароматизатори «Шоколад» та «Банан».
На етикетках упаковок десерту «Лісові ягоди», ТМ «Пані Хуторянка» 9 %, присутня назва десерту «Лісові ягоди» та зображення ягід, а саме: чорниці, малини, чорної смородини, полуниці та ожини, в той час як до складу входить наповнювач «Лісові ягоди» у складі якого містяться, зокрема, ягоди чорної смородини, малини та ароматизатор «Лісові ягоди», а от ягоди чорниці, полуниці та ожини у складі продукту відсутні взагалі.
На етикетках упаковок десертів сирковий ванільний, ТМ «Точно молочно» 5 %, та сирковий з ваніліном молоковмісний солодкий 23 % жирності, ТМ «Пані Хуторянка», присутня назва «Ванільний» та зображення квітки ванілі, в той час як до складу входить ароматизатор «ванілін».
На етикетках упаковок десерту «з грушею та карамеллю», ТМ «Точно молочно» 5 %, присутня назва десерту «з грушею та карамеллю» та зображення груші та карамелі в той час як до складу входить лише цукор для карамелі, що не відповідає визначенню карамелі, наведеного у ДСТУ 3893-99 «Карамель. Загальні технічні умови».
"Тому, як зазначає орган Комітету, розміщення ТОВ «С - ТРАНС» на етикетках упаковок десертів: «Шоколад-банан», «Лісові ягоди», «Ванільний», «з грушею та карамеллю», інформації, зокрема, назви десертів та відповідних зображень може стимулювати зацікавленість споживачів до придбання товарів саме цього товариства і може поставити його у більш вигідне становище стосовно інших суб'єктів господарювання, які здійснюють виробництво продуктів харчування та дотримуються вимог законодавства про захист від недобросовісної конкуренції. Таким чином, ТОВ «С - ТРАНС» може отримати неправомірні переваги у конкуренції, посилюючи свою конкурентну позицію не завдяки власним досягненням, а шляхом поширення інформації, що вводить в оману", - наголосили в ADS Legal Group.
Як наголошують у тервідділенні АМКУ, зазначені дії з боку виробника містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбаченого статтею 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» (поширення інформації, що вводить в оману).