АрселорМіттал найдовше затримує вагони та посилює їх дефіцит - Укрзалізниця

АрселорМіттал найдовше затримує вагони та посилює їх дефіцит - Укрзалізниця

579
Ukrinform
В Укрзалізниці заявляють, що ПАТ "АрселорМіттал Кривий Ріг" найдовше затримує вагони на під'їзних коліях та посилює дефіцит рухомого складу.

Про це повідомляє прес-служба ПАТ "Укрзалізниця". 

"Понад 90 годин в середньому затримує вагони під навантажувальними операціями компанія "АрселорМіттал Кривий Ріг" відповідно до даних автоматизованих систем Укрзалізниці. У той час, коли в середньому користування вагонами на під’їзних коліях по Україні у 2018 році становить 43 години. Таке кричуще неефективне використання дефіцитного рухомого складу перешкоджає своєчасному наданню вагонів для перевезень вантажів інших клієнтів", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що таке "недбале поводження з рухомим складом" призводить до втрати вантажних ресурсів у кількості більше 103 тисяч навантажених вагонів, що дозволило б навантажити Укрзалізниці додатково близько 7 млн тонн вантажів і отримати додаткові доходи від перевезень.

Крім цього, зауважили в Укрзалізниці, на під’їзних коліях "АрселорМіттал Кривий Ріг" фіксується один з найбільших рівнів пошкодження вагонів. Зокрема, з початку 2018 року на меткомбінаті пошкодили 317 вагонів на суму майже 3 млн грн, розповіли в залізниці.

Читайте також: Нові тепловози General Electric вийдуть на маршрути вже у жовтні - Кравцов

У компанії переконані, що такий недосконалий технологічний процес на підприємстві "АрселорМіттал Кривий Ріг" призводить до значних затримок вагонів на його під’їзних коліях, а також їх пошкодження, критично зменшує доступний парк вагонів на території України (як власності ПАТ «Укрзалізниця», так і інших власників), що посилює їх дефіцит.

Раніше генеральний директор підприємств ArcelorMittal в Україні і Казахстані Парамжіт Калон заявив, що трансформація ПАТ "Укрзалізниця" "призвела до хаосу на ринку залізничних перевезень і ускладнила роботу великого бізнесу в Україні". Калон підкреслив відсутність узгодженості в роботі керівництва "Укрзалізниці" в головному офісі і на місцях.

Натомість ПАТ "Укрзалізниця" назвала звинувачення з боку ArcelorMittal у скороченні відправлень та неузгодженості роботи з регіональними структурами спробою перекласти відповідальність  за власні неефективні дії на інших.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>