АМКУ розслідує підвищення плати за послуги мобільного зв’язку

АМКУ розслідує підвищення плати за послуги мобільного зв’язку

Укрінформ
Антимонопольний комітет України (АМКУ) розпочав дослідження питання підняття плати за послуги мобільного зв’язку шляхом встановлення розрахункового періоду оплати – чотири тижні.

Про це повідомляє прес-служба відомства.

"Трьом операторам (ПрАТ "Київстар", ПрАТ "ВФ Україна, ТОВ "Лайфселл" - ред.) направлені вимоги Антимонопольного комітету України для з’ясування правомірності таких нововведень мобільних операторів та донесення їх змісту до абонентів", - йдеться у повідомленні.

В АМКУ зазначили, що відповідно до умов, наприклад, тарифу "Київстар 4G Онлайн", розміщених на офіційному сайті ПрАТ "Київстар", плата за пакет послуг 75 грн знімається раз на 4 тижні. Згідно з умовами, наприклад, тарифу Vodafone SuperNet Start, розміщених на офіційному сайті ПрАТ "ВФ Україна", базова вартість пакетів послуг на 4 тижні становить 65 грн. Відповідно до умов, зокрема, тарифу "Хайп", розміщених на офіційному сайті ТОВ "Лайфселл", вартість тарифу 75 грн на 4 тижні.

Читайте також: АМКУ оштрафував одного з лідерів страхового ринку за нав'язування послуг

Як повідомляв Укрінформ, у серпні цього року мобільні оператори "Київстар" і Vodafone, як і Lifecell, перевели деякі тарифи на чотиритижневий термін (28 днів) надання послуг.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-