Омелян розповів про початок реалізації транспортної стратегії Drive Ukraine 2030

Омелян розповів про початок реалізації транспортної стратегії Drive Ukraine 2030

526
Ukrinform
Міністерство інфраструктури розпочало реалізацію перших елементів "Транспортної стратегії 2030".

Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян в інтерв'ю "Економічній правді".

"Ми зараз зосередили зусилля на тому, щоб втілити в реальність сучасні цифрові рішення, які мають забезпечити управління галуззю в режимі онлайн, з мінімальним втручанням чиновника. У нас в міністерстві над цим працює профільний директорат цифрової інфраструктури на транспорті, який очолює Олександр Озеран. Перші елементи, які ми хочемо запустити – це системи зчитування трафіку, зважування в русі, фіксація швидкості на регулярних ділянках доріг. Має бути чіткий моніторинг трафіку по всій країні", - сказав міністр.

За словами Омеляна, планується, що системи контролю і моніторингу будуть підпорядковані Мінінфрастркутури.

"Усі ці системи контролю і моніторингу будуть зведені в одну — у так званий інтелектуальний кабінет підпорядкований Мінінфраструктури. До "Укравтодору" будуть підключені всі інші сервіси", - зазначив він.

Ще одним напрямком, який вже почав втілюватися в рамках стратегії, міністр назвав розвиток ринку електрокарів.

"Спільно з "Укренерго" розробляємо систему суперчарджерів, які дозволять заряджати електрокари не 22 кВт, як зараз є переважно по Україні, а 150 і більше кВт. Тобто навіть сучасний автомобіль з батареєю 70-100 кВт ви зможете зарядити протягом 15-20 хвилин", - зазначив він. 

Перший пілотний проект по указаних елементах Стратегії має запрацювати вже взимку.

"Зважування в русі ми будуємо. Перший пілот по суперчарджерах ми запустимо взимку, а до кінця наступного року плануємо запустити мережу", - повідомив Омелян.

Читайте також: Підозрюваного у незаконному збагаченні Омеляна відпустили за кордон

Наступним кроком в реалізації транспортній стратегії Drive Ukraine 2030, за словами Омеляна, стане запуск в тестовому режимі на ділянках, де перевірятимуться розумні авто, мережі 5G для підключення авто. 

"Це вписується в концепцію нашого нового транспортного коридору Go Highway, який ми погодили з Єврокомісією", - сказав міністр.

За словами міністра, планується, що новий транспортний коридор Go Highway, який Україна будує спільно з Польщею та Єврокомісією, буде з елементами самокерованих авто.

"Мережа 5G, про яку я говорив, це насправді предтеча чи основа для розумних машин. Вона створить можливості для комунікації автомобілів. Для цього потрібен надійний зв'язок і швидкісний обмін даними. Забезпечити його зможе тільки система 5G", - розповів Омелян про плани Мінінфраструктури. За прогнозами міністра, робота над цими елементами стратегії може розпочатися за один-два роки.

"Рік-два, зараз відбувається тестування у Голландії та Китаї", - пояснив він.

Решта елементів стратегії, такі, наприклад, як дороги, що повинні самозаряджатися, мають більш віддалені перспективи. За словами Омеляна, їх початок стане можливим за три-п'ять років.

"Це перспективний напрям. Ми серйозно за це поки що не бралися, тому що це питання 3-5 років, коли на ринку буде достатня кількість електрокарів. Промислового використання доріг, які заряджають авто під час руху, ще ніде в світі немає. Вони тільки тестуються. Але це не означає, що ми не повинні про це думати", - зазначив він.

На сьогодні, за словами міністра, частка електрокарів серед автомобілів складає в районі відсотка. У той час, як реалізація проекту буде доцільною лише у разі, коли ця часта сягне 30 відсотків.

"Коли електрокарів буде бодай 30%. Зараз дуже мало. В районі відсотка", - повідомив він.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>